Fått time til ultralyd

tyren86

Forelsket i forumet
Da har vi fått time til ultralyd den 26 mars klokken 17:00. Åååååå det er jo så lenge til :(:(:( hvordan holde ut .......

Godt det er flere som har sent i mnd :) klarer du å vente da?

Men tenk hvor stas det blir når du endelig kommer dit :) (vet det er en dårlig trøst akkurat nå)
Selv venter jeg på time enda, er veldig spent på når det blir, håper på før påske.

Ja blir godt å endelig komme dit :) krysser fingrene for at du går tidlig :)

Så gøy!!! :)
Og jeg håper tiden flyr avgårde for oss! :). Jeg skal 21mars.. Føles som en evighet til :p
Godt det bare er 28 dager i februar da :p høh ;)

Hehe ja det er jo enda godt :)

Eg har fått time 18.mars, men er ikkje det ganske tidlig? Da er eg jo berre rett over 16 veker :/

Vi skal ikke før i april, er 20 uker ca da! Leeeenge å vente!

Kjønner hvordan du har det.
Søkte fødeplass da jeg var i uke 4+1 og fikk plass etter 5 dager ca den 05.des.2012 og timen jeg hadde fått var den 04.mars.2013.

Det er ikke lett å vente på OUL særlig når man er nysgjerrig.
Jeg fikk heldigvis en time til fosterdiagnostikk den 20.02, altså om ei uke. Gruer meg til det fordi jeg har lavt stoffskiftet som kan ha påvirket fostre :(

Prøver å glemme negative tanker og tenke heller positivt :)

Jeg har ikke fått time ennå :-( men det blir vel også i slutten av mars/beg v april. LENGE til! Bra at februar går fort da ;-)

MiO04: Er det flere grunner enn stoffskiftet til at du skal på fosterdiagnostikk? Jeg har ikke fått det tilbudet nemlig, og har også lavt stoffskifte. Vi får håpe at alt er bra med spirene våre :)

Jeg har også lavt stoff skifte men i de andre svangerskapene har de tatt blodprøver 1 gang i mnd.. Og har økt dosen om nødvendigt.. Men har aldri fått noen ekstra oppfølging enn det.. Noe jeg bør ta opp med legen?

Back
Topp