fått time til ul

Anette 31

Betatt av forumet
fikk time til rutine ul i dag jippi meg like det , 16 august er den store dagen , noe flere som skal da ?

Jeg fikk innkallelse i dag faktisk :-) 27. August har jeg fått time.

skal få innkallelse rundt 16 august jeg oxo :D til ob da hehe... Siden vi får sterk oppfølging fra fr.stad sykehus...

Jeg tror ikke at legen min har sendt henvisning til ordinær ultralyd.. Må det skje nå?

Jeg har heller ikke fått. Men har en mistanke om at legen har glemt det da han er litt surrete. Må sjekke det opp seinere.

Tror legen har sendt inn så jeg venter i spenning! [:)]

Har ikke fått. Men tror legen min skulle vente litt. Han skulle først gi meg en ul selv (I morgen:D) Og så tror jeg kanskje jeg skal få en tidlig ul til. litt usikker, men han snakket om det.

ORIGINAL: Sunshine*

Jeg tror ikke at legen min har sendt henvisning til ordinær ultralyd.. Må det skje nå?

Legen min har heller ikke gjort det! Jeg har ikke vært på kontroll enda. Så han gjør det vell etter første kontrollen [:)]

ORIGINAL: Nikita86

ORIGINAL: Sunshine*

Legen min har heller ikke gjort det! Jeg har ikke vært på kontroll enda. Så han gjør det vell etter første kontrollen [:)]

Jeg har vært på kontroll.. men skal til jordmor i dag, så får høre med henne om hva som er vanlig [:)]

Back
Topp