Fått time til tidlig ul.

*en hemmelighet*

Blir kjent med forumet
Da har jeg fått lapp i posten med tid til tidlig ul.
Kjenner jeg er skuffa og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med timen.
Jeg har hatt MA to ganger før, da har vi vært på ul og sett bankende hjerte, for så å komme tilbake senere og ikke funnet hjerteaktivitet. Derfor skrev legen opp på henvisningen til gyn når MA'ene hadde blitt oppdaget og når utviklingen (ut fra målingene) har stoppet opp.

Utviklingen har stoppet i uke 7 og 8, og det har blitt oppdaget i uke 9 begge gangene.
Men nå har jeg fått time allerede på torsdag, da er jeg ikke mer enn 6+3. Trodde de ville ta hensyn til opplysningene og gitt meg time seinere.

Vet liksom ikke om jeg skal møte opp og få utført ul'en, men fortelle om mine bekymringer om at ting kommer til å skje seinere. Eller om jeg skal ringe og utsette timen. Ååååå, kjenner at dette trengte jeg ikke i dag altså.

Kan du ikke ringe de og utsette timen til "riktig" uke slik du føler at det er???

Jo, er det jeg vurderer å gjøre. Men er litt redd at de ikke tar meg inn om jeg ikke vil ha den timen jeg har fått. Men tror jeg skal ringe ned å snakke med dem på mandag, for å høre hva de tenker.

Kan jo være de vil ha meg inn to ganger. Det var jeg sist, og det var på siste undersøkelse - oppfølgningen at MA'en ble oppdaget.

Men da får du sikkert en ny time senere, og en sjekk nå bare for å sjekke at alt er ok.
Men ring de på mandag og sjekk å hør hva de tenker om det.

spent? skrev:
Men da får du sikkert en ny time senere, og en sjekk nå bare for å sjekke at alt er ok.
Men ring de på mandag og sjekk å hør hva de tenker om det.

Ja, jeg ringer på mandag. Kan jo være de vil ha meg inn nå, og så igjen om noen uker. Hvis ikke, så spør jeg om jeg kan få komme inn senere bare.

Reis på timen.. Forklar situasjonen og du får sikkert en ny ul.. :)) Jeg fikk en ul til uten å spørre om det.. Hun sa bare at vi setter opp en ny time om 4 uker hvis du vil... Selvølgelig vil man det.. ! :)

Beste er nok å ringe ja, regner med du får time til riktig tid, kan hende de ikke fikk med seg det som sto i henvisningen eller noe ;)

Back
Topp