Fått time til tidlig ul nr 4 ..

linnh85

Glad i forumet
Da ringte de fra sykehuset i dag, ny time satt opp til tidlig ul, neste onsdag :) Dette blir vår fjerde ul, så jeg tenker at etter denne, kan vi roe ned litt :p Er 11+3 neste onsdag, så da er vi såpass nært 12 uker, at vi kan fortelle familie og venner det :)
Hvor jeg gleder meg og er spent på å se at alt enda er bra med den lille :) ❤️

Så fint :) hva er grunnen til at du får så mange ul? :)

Så fint :) hva er grunnen til at du får så mange ul? :)
Ja, gleder meg veldig :) Første gang ble jeg tatt inn til ul med det samme vi oppdaget at vi var gravid, pga svangerskap utafor livmor for tre år siden.
Så måtte jeg inn en uke senere, da dem kun fant en plommesekk :p Også deretter har det vært tett oppfølgning da jeg har mistet en del ganger, og har hatt et tilfelle der barnet sluttet å utvikle seg i uke 5/6 .. Så jeg skal si meg heldig me oppfølgningen de tilbyr meg :) Hadde like god oppfølgning på sønnen min også, noe som er veldig beroligende :)

Så bra at du blir fulgt opp! Jeg har gått til privat gynekolog og skal på min 3.ul når jeg er 11+1, er alt bra da så tror jeg det skal gå fint og vi kan endelig puste letta ut :)

Så bra at du blir fulgt opp! Jeg har gått til privat gynekolog og skal på min 3.ul når jeg er 11+1, er alt bra da så tror jeg det skal gå fint og vi kan endelig puste letta ut :)
Ja, det har mye å si når de følger opp :) Krysser fingra for dere :D Går nok helt sikkert bra skal du se :)

Jeg blir så glad for alle som får tett og god oppfølging!
Har selv vært på to tul selv og skal på min siste på torsdag. Da er jeg 12+4 og kan puste ordentlig ut (forhåpentligvis)!

Jeg blir så glad for alle som får tett og god oppfølging!
Har selv vært på to tul selv og skal på min siste på torsdag. Da er jeg 12+4 og kan puste ordentlig ut (forhåpentligvis)!
Åååh ! Deilig at du også har fått det da :) Du må holde oss oppdatert på den ☺️❤️

Back
Topp