Fått time til overtidskontroll....

justair

Gift med forumet
Huff, nå er jeg bra lei, og vil ha junior ut!!! Hadde termiin den 11 januar-i all fall den jeg gikk ette men OUL termin var den 13 som da sykehuse går etter... Var til jordmor i går og hun fant ut at alt såg vel bra ut-med unntak av at junior ligger aaalt for høyt og er ikke festet... men da hun sjekket meg nedentil så ble hun overasket for da var jeg "kommet lengre" en det hun trodde-var ganske moden å hadde litt åpning så hun prøvde å tøye(strippe) der nede... men rier kan jeg se laaangt etter... å så fikk jeg time til overtidskontroll på mandag-håper jeg slipper den eller at jeg blir innlagt etter den for er sååå lei :(

Huff, hold ut! Skjønnar godt du er lei. Jordmor tippar eg føder ila av helga, så det blir spennande å sjå. Eg har ikkje termin før på tirsdag, så eg slappar heilt av foreløpig :)
Sender deg masse fødestøv, da eg ikkje trenger mitt heilt enda :)

Huff, nå er jeg bra lei, og vil ha junior ut!!! Hadde termiin den 11 januar-i all fall den jeg gikk ette men OUL termin var den 13 som da sykehuse går etter... Var til jordmor i går og hun fant ut at alt såg vel bra ut-med unntak av at junior ligger aaalt for høyt og er ikke festet... men da hun sjekket meg nedentil så ble hun overasket for da var jeg "kommet lengre" en det hun trodde-var ganske moden å hadde litt åpning så hun prøvde å tøye(strippe) der nede... men rier kan jeg se laaangt etter... å så fikk jeg time til overtidskontroll på mandag-håper jeg slipper den eller at jeg blir innlagt etter den for er sååå lei :(

jeg hadde termin 12 og har også fått time til overtidskontroll på mandag. I går var jeg uutholdelig rastløs, går litt bedre i dag. Men lillegutt kan godt komme nå. Han har festa seg og hos jordmor på tirsdg undersøkte hun meg og fant ut at jeg var moden og hadde en cm åpning. Blir spennende å se om vi trenger timen på mandag. Foreløbig er det hvertfall ingenting som tyder på at småen har tenkt seg ut!

ønsker deg lykke til om noe skulle skje i helga. Snart vår tur nå :)

Da er vi flere som er lei. Har også fått time på mandag :) så fint å vite at om en uke så kommer hun uansett :) så nå i helgen skal jeg prøve mangen av disse berømte ufarlige kjerringrådene :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja håpa virkeli nakka skjer, helst i natt :) Ha nu søtte fram alt a toalettsaker i vil ha me om vanne sku gå, sånn at samboern vet ka han ska ta me sia i må ligg om vanne går(pga junior ligg for høyt).... :)

Har time til overtidskontroll på onsdag. spennende om jeg er moden da. Ingen tegn, men har så sykt nedpress når eg står eller går..verker hele veien rundt der nede...så ligger...;)

Sent from my GT-S5830 using BV Forum mobile app

Back
Topp