Fått time til OUL?

Studenten

Studenten
Jeg har fått time 02 mai! Da er jeg i uke 20. Har dere fått? Hvor langt er dere på vei da? Vi skal ikke på TUL, og får derfor ikke vite kjønnet før denne dagen :) nedtelling!!

Ikke fått noe enda. Jeg føler nesten at jeg ikke skal gjøre annet enn å ta UL denne gangen, så akkurat det med OUL er ikke så spennende denne gangen, men jeg er jo så klart spent på den fastsatte terminen[emoji4]

Ikke vært på første svangerskapskontroll enda så henvisning til oul er heller ikke ikke sendt enda.

Ikke jeg heller. Når skal du på første kontroll?
Legen ville ikke ha meg inn før i uke 12
Så har fått time hos privat jordmor i dag da jeg sitter med så mange spørsmål jeg ikke vil vente med å få svar på.
Men vet ikke om det kan kalles som første svangerskapskontroll eller om det bare blir en samtale?
Skal der nå kl 10:45 [emoji4]
Er en plass mellom 9+0 og 9+5 i dag

Skal på kontroll på tirsdag, er da 13+1
Så da blir nok henvisningen sendt. Føler tiden går sent :p

Time 18.april - er då 19+4. Skal på duotest neste tirsdag, håper dei kan berekne terminen litt før slik at eg kan ringe til sjukehuset og få time før påske i staden...

Skal på TUL/duotest på sykehuset på mandag, regner med jeg får OUL-timen da. Hvis det går bra på TUL da...

Hvor lang tid tok det fra legetimen deres til dere fikk innkallelse? Jeg var hos legen på mandag, hun skulle sende innkallelse så jeg venter spent hver dag! Håper det ikke tar lang tid, er så spent :)

Skal på TUL/duotest på sykehuset på mandag, regner med jeg får OUL-timen da. Hvis det går bra på TUL da...
Eg skal dagen etter, gru-gleder meg... Sjansen for at ikkje alt er bra er jo liten, men en veit jo aldri. Måtte denne veka gå fort!

Back
Topp