Fått time til OUL! :)

Bimse

Glad i forumet
Da skal myggen under lupen 09.01.13! :) Vi gleder oss masse, og har endelig en dato å gi til nysgjerrige besteforeldre!

Juleoverraskelsen de ikke vet om, er jo at vi har privat time 20.des! :)

Vi ville være beroliget om at alt var i orden før vi tok juleferie og plutselig hadde mange dager med ro og fred og tid til bekymringer. Så jeg så den komme, og spurte om å få siste timen før jul. Nå innser jeg jo at det kan bli en stor juleoverraskelse med hele familien samlet på julaften, om myggen vil vise seg frem i all sin prakt ;) Hvis ikke, får vi en ny sjanse 09.jan! :)

Så koselig! :) jeg har ikke vært på første kontroll enda engang, men håper at jeg får time ca samtidig som deg. Vil ikke ha noe senere.

Ååååå så koselig. Gleder meg sjøl til UL, og håper jeg og får den tidlig i januar:)

Da skal myggen under lupen 09.01.13! :) Vi gleder oss masse, og har endelig en dato å gi til nysgjerrige besteforeldre!

Juleoverraskelsen de ikke vet om, er jo at vi har privat time 20.des! :)

Vi ville være beroliget om at alt var i orden før vi tok juleferie og plutselig hadde mange dager med ro og fred og tid til bekymringer. Så jeg så den komme, og spurte om å få siste timen før jul. Nå innser jeg jo at det kan bli en stor juleoverraskelse med hele familien samlet på julaften, om myggen vil vise seg frem i all sin prakt ;) Hvis ikke, får vi en ny sjanse 09.jan! :)

Da har vi time samme dag <3 Spennende <3

Jeg fikk den 11 januar ;)) gleder meg masse, selv om jeg hva no på fredag også :)))

Spennende. Det blir sikkert en utrolig kjekk opplevelse:)

Vi skal til priv ul på mandag nå, og gleder meg veldig til det. Da er jeg 11+5. veldig kjekt å bare få bekreftet at det er en liten i magen:)
har ikke vært til 1 sv.skapskontroll enda, så ingen ul er bestillt enda. Skal på fredag. :)

Back
Topp