Fått time til ordinær ultralyd

Maybenr2

Forelsket i forumet
Da fikk jeg det i posten i går. Flere som har fått? Har hørt mange ikke har fått før slutten av August/september, og har forbredt meg på det. Men jammen mei fikk jeg time 15 August. Har noen hørt om noen som har vært på ultralyd kl.20.30 om kvelden!?! Syntes jeg var rart,men på en annen måte greit, for da slipper vi sikkert kø. Regner med at det er pga ferieavvikling!??

Jeg fikk time til ordinær ul noen dager etter jeg var på tidlig ul i uke 7. Jeg har og fått 15.august :D

Fikk innkallingen i begynnelsen av juni jeg, med time 11.august.

Var til kontroll på sykehuset i går, og da tok de jammen UL da og, så nå har vi fått sett lillegull<3
Har mange tvillinger i familien og ellers i slekten, så for meg var det egentlig veldig greit å få, i alle fall foreløpig, bekreftet at det var bare en liten en inne der, selv om to hadde vært like velkomne. Ser bare for meg at en liten kan være mer en nok å henge fingrene i, spesielt når han har to fra før som vi har økende samværsordning med.

jeg fikk time 15 august jeg også og da er jg 19 uker på vei. Jeg fikk time tidlig på morgenen. Men kanskje de tar det på kvelden hvis det er stor pågang.

Jeg har time 26.08... Gleder meg skikkelig ;)

jeg fikk ikke time før 30.august.. det er dagen før jeg er 20 uker. menmen, det er vel egentlig greit.

jeg har fått time 18.aug... det vil være 19+4. sikkert pga ferieavvikling og stor pågang :/

Fåt time 23 august :) gleder meg :)
Fikk timen etter jeg hadde vært på UL i uke 8

Jeg fikk brev for ca.2 uker siden. Har fått time 11. August. Blir spennende..

Sitter tålmodig å venter på brev. Henvisningen ble sendt på onsdag. Tipper at det blir midten av august eller senere. Syns i grunn det virket greit med kvelden. Slipper å ta fri fra jobb, men denne gangen jobber jeg jo ikke 40 min fra sykehuset da:)

Har heller ikke fått innkalling til UL ennå. Men jeg var ikke på kontroll før på Onsdag da, så henvisningen ble sendt da :) Så håper det dukker opp noe i posten i løpet av de nærmeste dagene! Jeg gleder meg sååå masse :)

Håper jeg ikke må vente helt til september forresten, det er jo kjempe lenge til :(

Har time 18. aug :)

Så arti å ha noe å se fram mot :-)

har ike fått noe time enda, henvisning til sykehuset eller søknad på fødeplass ble vel sendt for en uke siden tror jeg så får nok time sent. kanskje i september. 

Back
Topp