Fått time til ordinær ul ;)

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Skal ikke klage på at sykehuset er trege! Fikk brev idag om min oul :)
08.07 kl 10.30 skal jeg inn!! :D :D
 
Spennende!! :)
 
Så kjekt å ha fått den datoen da :)
Får kanskje ta å ringe legen jeg også snart å få en time til første kontroll, føler kanskje ting går raskere når du har en dato å forholde deg til :)
 
Oi, så spennende å ha datoen allerede.. Jeg har ikke bestilt tid til første kontroll engang jeg:)
 
Spennende :D
 
Så gøy!! Jeg skal på privat UL 25. april, tenkte å bestille første kontrolltime hos lege etter det og da går det vel slag i slag. Merker at jeg ikke helt tror på at jeg er gravid, jeg må se det med egne øyne :p
 
Så kjekt da:):) har ikke bestilt time med legen enda jeg heller;) meeeen tenkte vente et par uker til:) legen min har ul på kontore:)
 
Herregud, til jordmor 26.april, til nyrelegen 25. Og 26. Mai, til fastlege 30.mai. Gynekolog i begynnelsen av juni. Når jeg skal rekke UL, vet ikke jeg. Men det er nok på tide å informere sjefen..,
 
Herregud, til jordmor 26.april, til nyrelegen 25. Og 26. Mai, til fastlege 30.mai. Gynekolog i begynnelsen av juni. Når jeg skal rekke UL, vet ikke jeg. Men det er nok på tide å informere sjefen..,
Oy det hørtes travelt ut :p
 
Fikk time hos legen neste uke, men det ble visst ikke 1 kontroll fikk jeg beskjed om, den måtte de vente med til mellom uke 9-12... ! Men må dit for å sjekke blodtrykket da jeg har historie med høyt blodtrykk og kjenner jeg har litt symptomer. Er det noen som vet hvorfor de må vente med første kontrollen?
 
Jeg hadde første kontroll igår, 7+3 uker. Jeg har hørt noe om at det er kun 7 kontroller vi får?
Men om det er behov så kan man få fler.
Jeg er inne annen hver uke nå pga ekstrem svangerskapskvalme.
 
Back
Topp