Fått time til ordinær UL og 3D UL=D

Thesso_88

Forelsket i forumet
Jippi nå har jeg fått time til ordinær UL i uke 18=) Det vil si 12 september!

Det morsomme er at jeg fikk time 11 august, ville da bare vært 14 uker og ville aldri tatt sjansen på å vite kjønnet så tidlig. Pga legen min har oppgitt feil termin=p Ifølge han hadde jeg termin 9/1-12, men så kom vi frem til 10/2-12=) Så da ordnet det seg!

Og så tok jeg meg den friheten å bestilte 3D ultrayd på Majorstuaklinikken i Bergen=D I uke 27, altså 14. November! Greit å være tidlig ute visstnok om man vil ha det...Dyrt er det, men blir bare ved den første=) Men har sett det hos venninner, er super spesielt så det skal jeg heller betale=)

Spennende! Jeg får få unna første kontroll i morgen først, håper bare jeg kansje får høre hjertelyden til knøttet.

Ja føler det ikke har gått opp for meg enda=p "What har jeg fått time 12 september liksom??" hehe. Er veldig uvirkelig for meg, vet ikke hvorfor det er det. Kanskje fordi jeg er førstegangsfødende og ikke erfart "mamma rollen" enda=)

Oi, ja det var tidlig å bestille 3D!:) Bestilte etter o.ul sist, gjør nok det samme nå.. :) Stas å ha noe å se fram til!!

Jeg har også fått time til ordinær ultralyd nå :-) Kribla litt i magen da jeg fikk det i dag.

Ja, det var tidlig å bestille 3D, men sikkert deilig å ha fått gjort det :-) Jeg satser på at vi får det på sykehuset i uke 28, så blir ingen bestilling av 3D her :-)

Ja greit å bare få det gjort=) Litt dumt å vente 1-2 uker før så er alt opptatt liksom=)

Back
Topp