fått time til innsett

Vanillatwin

Elsker forumet
ja da har jeg fått time til innsett :) egget skal tines opp på mandag ( 3juni) og da krysser vi fingrene for en suuuuuuuuuper bursdgasgave :) så innsett blir tirsdag 4 juni :D

Spennende. Gratulere ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til med innsett!!

-tasting fra telefon-

takk takk :)

Lykke til! :) jeg skal også ha tilbakesentting på tirsdag :) hvilken medisiner bruker du?

Så spennende. Begynte på utrogestan idag, å har innsett på onsdag :)

spennende... :) lykke til
skal på ul på tirsdag jeg, og får vite innsett og regner jeg med da

Lykke til! :) jeg skal også ha tilbakesentting på tirsdag :) hvilken medisiner bruker du?

femar fra dag 3-8 også tok jeg ovitrelle sprøyta den dagen jeg testet pos.på cbfm :) skal bruke crinone etter innsett :)

du da?

Hvorfor skal du ha UL? Det skal ikke jeg, tror jeg :p

Ca samme medisinering som meg du då ser eg:) Berre at eg brukte lutinus etter innsett. Masse lykke til! :)

Ca samme medisinering som meg du då ser eg:) Berre at eg brukte lutinus etter innsett. Masse lykke til! :)

da krysser jeg fingrene siden du er gravid :D

femar fra dag 3-8 også tok jeg ovitrelle sprøyta den dagen jeg testet pos.på cbfm :) skal bruke crinone etter innsett :)

du da?

Jeg går på progynova og begynte med Lutinus idag :) og skal ta Albyl etter tilbakesentting :) det er min 6 gang så får vi håpe at der går denne gangen Masse lykke til :)

Jeg går på progynova og begynte med Lutinus idag :) og skal ta Albyl etter tilbakesentting :) det er min 6 gang så får vi håpe at der går denne gangen Masse lykke til :)

ikke prøvd noen av de medesinene :P er veldig mye forskjellig på markedet skjønner jeg :)

Back
Topp