Fått time hos legen

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Jeg har fått time hos legen på fredag, for jordmor hadde ikke ledig før 5.mars og jeg klarer ikke å vente til då :p Men vet jeg skal ta blodprøver hos legen, men er det annet man gjør der? Er super nyskjerring på inni magen og klarer ikke vente sååå lenge på jordmor! :p

hvor langt på vei er du når du skal til legen da? Gøy med første kontroll da! :)

Er 7+1 på fredag :) veldig spent, men litt kjedelig om jeg bare kommer til legen me en urinprøve og tar blodprøver og går hjem :p sånn jeg har fått inntrykk av det så er det jordmor som har med dette å gjør, så legen gjør ikke så masse, men dette er første gang for meg så vet så lite enda :)

første gang var g hos lege i uke 7. da var d urinprøve,blodprøve,vekt,blodtrykk. også fikk jeg to svangerskapsbøker og han skrev ut helsekortet. tror han sendte henvisning til ultralyd også. :)

Lykke til, j har kontroll om 2 uker, da er j ca 8 uker på vei ;) kjedelig at de tar bare urin og blodprøve, har bestilt ul privat ;)

Takker : D Vurderer også ekstra ultralyd, tålmodighet når alt går så tregt og man er så nyskjerrig er vanskelig! :p

Back
Topp