Fått tilbake mensen?

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Har noen av dere fått tilbake mensen? Jeg har ikke blødd på 2 uker nå nesten. Er straks 7 uker siden fødsel. I dag begynte jeg å blø, det ligner veldig på mens, og lukten minner mer om mens enn renselse.. kan jeg ha fått tilbake mensen allerede? Jeg har ikke ammet i det hele tatt, kun gitt mme. Har skjønt at man kan få tilbake mensen litt tidligere?? :)
 
Vet at noen som ammer og noen som ikke ammer her inne har fått tilbake mensen, så det er absolutt mulig. Og sjansen er større når du ikke ammer :)
 
Fikk den når mini var 9 uker... [emoji19]ammer ikke. Fikk den når eldste var ca 10 mnd, men henne ammet jeg.
 
Har noen av dere fått tilbake mensen? Jeg har ikke blødd på 2 uker nå nesten. Er straks 7 uker siden fødsel. I dag begynte jeg å blø, det ligner veldig på mens, og lukten minner mer om mens enn renselse.. kan jeg ha fått tilbake mensen allerede? Jeg har ikke ammet i det hele tatt, kun gitt mme. Har skjønt at man kan få tilbake mensen litt tidligere?? :)
Jepp, fikk den 8 uker og to dager etter fødsel. Gir bare mme:)
 
Fikk den 5 uker etter fødsel og igjen 9 uker etter.. fullammer, men baby har sovet 6 timer eller mer om natten siden hun var rundt 3 uker.
 
Har det akkurat som deg! Sluttet å blø etter 5 uker. Nå 7 uker etter blør jeg frisk, akkurat som jeg pleier når jeg har mensen. Fullammer, så er litt usikker på om renselsen ikke var ferdig, men samtidig minner det veldig om mensen.
 
Æsj, jeg våknet opp med mensen i dag. Hun er snart ti uker, og jeg skulle ønske det kunne vente litt til!
 
Blir stressa av alle som får mensen tilbake så tidlig :( Vil ikke!
 
Jepp, hadde første mens etter fødsel når vi var på ferie i sommer, da var lillebror sju uker gammel. Fullammer, natt og dag.
 
Nå har ting tatt seg opp, så må nok være mensen :inpain::wtf:
 
Er det noen av dere som går på minipillen Conludag? Begynte på denne og hadde da en blødning, men er usikker på dette var mensen eller bare en bivirkning av pillen. Dette er litt over 4 uker siden og har ikke blødd noe siden. Lille er litt over 11 uker og fullammes.
 
Jeg fikk når jentene var 9 uker. Bruker p ring, så den kom når jeg tok den ut. Ammer ikke. Med sønnen min brukte jeg kobber spiral, og da fikk jeg den når han var 11 Mnd. Ammet han.
 
Nei for svarte! Der kom den. 8 uker etter fødsel.. Jeg ammer, men lurer på om dette er straffen for at babyen sover 7-8 timer uten mat om natten..
 
Kom her også :( 10 uker siden fødsel! Og hun sover ikke 7-8 timer....[emoji57]
 
Back
Topp