FerskMamma
Forelsket i forumet
Har dere? Jeg går fremdeles å venter... Vil tro den kommer snart ettersom ammingen blir redusert nå som matinntak øker.. Gleder meg faktisk :-0 normalitet liksom 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa, blødd i snart 3 uker i ett! Går på cerazette! Vurderer å sette inn spiral.
Sniker. Fikk tilbake mensen da jeg sluttet å pumpe meg og kun ga mme. Begynte på cerazette for en måned siden ca og har hatt småblødninger i snart 2 uker. Husker det var slik forrige gang også da jeg byttet fra et annet P-pillemerke til ceazette, men så gikk det seg til etterhvert. Det jeg derimot lurer på er om pillen er 100% sikker når man småblør på denne måten?
Tusen hjertelig takk for hjelpa! Slutta å blø to dager etter at jeg hadde tatt pilla akkurat på samme tidspunkt! Glad og fornøyd nå!Jeg har brukt Cerazette i mange år, og har i perioder hatt en del spotblødninger. Det jeg har lært meg, er at jeg må ta pillen til samme tid hver dag, da unngår jeg blødninger. Hvis jeg tar den en time etter det klokkeslett jeg har, får jeg blødninger i noen dager. Hvis du ikke allerede har prøvd det, så prøv å ta pillen til samme tid hver dag.
Gjikke på cerazette å da kom det blødning ganske ofte. Så sluttet jeg på dem, å etter det har den ikke kommet tilbake?? noen som vet om dette er vanlig? Ammer enda (å er ikke gravid, har tatt tester)