Fått tilbake mensen?

FerskMamma

Forelsket i forumet
Har dere? Jeg går fremdeles å venter... Vil tro den kommer snart ettersom ammingen blir redusert nå som matinntak øker.. Gleder meg faktisk :-0 normalitet liksom :-p

Nei ikke antydninger til noe. Men ammer en del fortsatt å går på Cerazette.

Fikk den igjen når frøkna var 5,5 mnd. Fullammer enda jeg da. Men greit å "virke" igjen:)

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ingenting her! Går på ceracette. Men etter å ha hatt renselse helt til en utskraping i desember kan den godt bli borte en stund!

Fikk igjen mensen for 2 uker siden, tror det er fordi ammingen er redusert nå som han spiser mer fast føde :-) Veldig greit å bli " normal" igjen ;-) Har hormon spiral, så håper mensen ikke forsvinner. Er enklere å regne på syklus og eggløsning hvis vi prøver på ny baby til høsten :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke fått igjen, men fullammer fortsatt. og går på¨carazette.:)

Ammer ikke så den kom når hu var 7 uker ca. Drittlei hele greia igjen :p

Jepp, for lenge siden. Kom i høst en gang. Mener det var i november, da han var tre mnd. Fullammet til 4 mnd, og ammer mye fremdeles.

Jaaaa, blødd i snart 3 uker i ett! Går på cerazette! Vurderer å sette inn spiral.

Har gått på cerazette siden jenta var 6 uker, og har hatt småblødninger ca annenhver uke, til det pluttselig varte i 5 uker! Har begynt på den gamle p-pilla mi igjen nå (siden vesla nekta å amme lenger) og akkurat slutta å blø igjen, så er spent på om det kommer en normal mens snart.

Jaaaa, blødd i snart 3 uker i ett! Går på cerazette! Vurderer å sette inn spiral.

Jeg har brukt Cerazette i mange år, og har i perioder hatt en del spotblødninger. Det jeg har lært meg, er at jeg må ta pillen til samme tid hver dag, da unngår jeg blødninger. Hvis jeg tar den en time etter det klokkeslett jeg har, får jeg blødninger i noen dager. Hvis du ikke allerede har prøvd det, så prøv å ta pillen til samme tid hver dag.

Sniker. Fikk tilbake mensen da jeg sluttet å pumpe meg og kun ga mme. Begynte på cerazette for en måned siden ca og har hatt småblødninger i snart 2 uker. Husker det var slik forrige gang også da jeg byttet fra et annet P-pillemerke til ceazette, men så gikk det seg til etterhvert. Det jeg derimot lurer på er om pillen er 100% sikker når man småblør på denne måten?

Sniker. Fikk tilbake mensen da jeg sluttet å pumpe meg og kun ga mme. Begynte på cerazette for en måned siden ca og har hatt småblødninger i snart 2 uker. Husker det var slik forrige gang også da jeg byttet fra et annet P-pillemerke til ceazette, men så gikk det seg til etterhvert. Det jeg derimot lurer på er om pillen er 100% sikker når man småblør på denne måten?

Spotblødninger er en vanlig bivirkning av Cerazette. Den skal vært sikker likevel. Hvis du fortsetter å blø i et par uker til, ville jeg konsultert lege.

Nei ingen mens og jeg full ammer ! Men gleder meg også nesten til og få den tilbake ! Som de andre sier.. Normalitet.. Typen tror at jeg er blitt steril:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hm. Skal man egentlig få mensen på tida selv om man får masse småblødninger?

Jeg har brukt Cerazette i mange år, og har i perioder hatt en del spotblødninger. Det jeg har lært meg, er at jeg må ta pillen til samme tid hver dag, da unngår jeg blødninger. Hvis jeg tar den en time etter det klokkeslett jeg har, får jeg blødninger i noen dager. Hvis du ikke allerede har prøvd det, så prøv å ta pillen til samme tid hver dag.
Tusen hjertelig takk for hjelpa! Slutta å blø to dager etter at jeg hadde tatt pilla akkurat på samme tidspunkt! Glad og fornøyd nå!

Gjikke på cerazette å da kom det blødning ganske ofte. Så sluttet jeg på dem, å etter det har den ikke kommet tilbake?? noen som vet om dette er vanlig? Ammer enda (å er ikke gravid, har tatt tester)

Gjikke på cerazette å da kom det blødning ganske ofte. Så sluttet jeg på dem, å etter det har den ikke kommet tilbake?? noen som vet om dette er vanlig? Ammer enda (å er ikke gravid, har tatt tester)

Det er mest sannsynligvis ammingen som gjør at du ikke blør, men jeg ville spurt legen, var jeg deg.

Back
Topp