Når kom den for de som har fått?
Fullammer her og 3måneder og ingen mens.
Fullammer her og 3måneder og ingen mens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk den etter 6 uker (tror jeg). Ammer ikke![]()
Begynte på cerazette, og har hatt mensen heeeeele tiden etter detto dager pause, og så er det pån igjen!
Du får ikke bytte da? Cerazette ble ikke nevnt når jeg ringte å ba om ppiller i dag, fikk jasminelle som jeg gikk på Før jeg ble gravidFikk den etter 6 uker (tror jeg). Ammer ikke![]()
Begynte på cerazette, og har hatt mensen heeeeele tiden etter detto dager pause, og så er det pån igjen!
Fikk den etter 6 uker (tror jeg). Ammer ikke![]()
Jeg begynte også på cerazette, fikk igjen mens to ganger på første brette.. Og siden jeg i løpet av første brett var blitt ferdig med å amme, så begynte jeg like så godt på de gamle p-pillene min. Yasmin, har jeg.. Å, blødningen var borte etter 1 (!) dag!Fikk den etter 6 uker (tror jeg). Ammer ikke![]()