Fått tanterød?

Jentehumor

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Når kom den for de som har fått?

Fullammer her og 3måneder og ingen mens.

Tror ikke man får når man ammer? Mener på legen sa det men det skal jeg ikke si sikkert *ammetåka* :p men den har ikke kommet her :D

Trodde heller ikke man fikk mens man ammer, men her kom den tilbake etter 8uker og jeg fullammer... Skikkelig kjipt!

Den er kommet, 2 mnd siden fødsel.. men jeg ammer ikke :)

Kom ni uker etter. Fullammer. Kom etter tre mnd sist, fullammet da også

Fullammer, ingen mens enda. Tre måneder men sist gang fikk jeg mensen etter 8 måneder.

Ikke fått. Snart 10 uker siden. Kan man bli gravid før første mens? Fått beskjed om at jeg vør vente med p-piller til første mens men jeg fullammer så tar tid dette her..

12 uker siden fødsel nå på onsdag som kommer, og her fikk jeg den i går .

Fikk den etter 6 uker (tror jeg). Ammer ikke :)
Begynte på cerazette, og har hatt mensen heeeeele tiden etter det :( to dager pause, og så er det pån igjen!

Begynte på cerazette, og har hatt mensen heeeeele tiden etter det :( to dager pause, og så er det pån igjen!

Jeg bytta til p-ring! Myye bedre! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du får ikke bytte da? Cerazette ble ikke nevnt når jeg ringte å ba om ppiller i dag, fikk jasminelle som jeg gikk på Før jeg ble gravid :) ammer ikke...

Oi stakar. Sist jeg brukte Ceracette hadde jeg nesten ikke mensen. Håper det blir slik denne gangen også. :)

Jeg begynte også på cerazette, fikk igjen mens to ganger på første brette.. Og siden jeg i løpet av første brett var blitt ferdig med å amme, så begynte jeg like så godt på de gamle p-pillene min. Yasmin, har jeg.. Å, blødningen var borte etter 1 (!) dag! :)

Fullamme å null mens...har faktisk ikke hatt mensen på 4 år :) Blitt gravid ved første el å fått 4 tette barn.... :)

Back
Topp