Fått svar

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
[:)]

ORIGINAL: Tøsa

jeg ville styrta en iskald brus og lagt meg ned på ryggen og dulta litt hvis jeg hadde kjent dårlig med liv.
hadde jeg ikke kjent noe da, så ville jeg ringt.
ring hvis du er bekymra du[;)]

okei..Skal strax finne brus og kos til ikveld[:)] håper det hjelper..
Ok, har hørt at de ikke vil hjelpe før man nesten er 24 uker på vei[8|]

ORIGINAL: Labambie

Alltid en telefon for mye enn en for lite.. [:)]

slik har jeg og alltis sagt, men fikk høre av noen at de ikke tar deg inn på sjekk eller noe slk før man er 24 uker[8|]

ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*

slik har jeg og alltis sagt, men fikk høre av noen at de ikke tar deg inn på sjekk eller noe slk før man er 24 uker[8|]

Nei, ikke på føden men på gyn. Ble tatt inn for første undersøkelse på gyn på sykehuset i uke 15 da de ikke fant hjertelyden etter 4 døgn med oppkastsjuken..

okei..Så hvem skal jeg evt ringe før 24uker?[8|] gyn?

Er du bekymret kan du vel ringe legevakten og be om å få høre hjertelyden i det minste?

Nei, ikke på føden men på gyn. Ble tatt inn for første undersøkelse på gyn på sykehuset i uke 15 da de ikke fant hjertelyden etter 4 døgn med oppkastsjuken..

okei..Så hvem skal jeg evt ringe før 24uker?[8|] gyn?

Mhm.. Ring sykehuset og be om å bli satt over til gynekologisk avdeling. Så får du nok komme på en ul nå i kveld. [:)]

ok=)

Jeg ser det litt ann, ser om jeg får noe mer liv når jeg hiver innpå litt brus og diverse[:D]

jeg ville styrta en iskald brus og lagt meg ned på ryggen og dulta litt hvis jeg hadde kjent dårlig med liv.
hadde jeg ikke kjent noe da, så ville jeg ringt.
ring hvis du er bekymra du[;)]

okei..Skal strax finne brus og kos til ikveld[:)] håper det hjelper..
Ok, har hørt at de ikke vil hjelpe før man nesten er 24 uker på vei[8|]

åja du er 21 uker ja... men har du kjent liv lenge og regelmessig liksom?
kan jo være litt ustabilt i starten hvis du skjønner...

ja jeg tenkte gjerne om det kunne være det..men har kjent det veldig regelmessig i flere uker nå[8|]

men det er sikkert ingen ting^^ sikkert bare jeg som overreagerer..Får dulte litt mye borti å drikke litt brus å se om ikke det hjelper..

Takk for svar alle sammen[:D]

ORIGINAL: |Toadette|

syns du er for lite på veg til å bli så " bekymra"  ang regelmessig, mye liv
er noen som ikkje  i det hele tatt merker liv når de er 21 uker på veg

men hadde ikkje du kjendt NOE liv på 2 dager hadde eg blitt bekymra, men du kjenner vel noe? [8|]

ja var det jeg og tenkte..Er stressa og beskymra for mangen ting så beskymrer meg nok for ingen ting...

Jo kjenner litt..Heldigvis[:)]

hihi, nå kom sparkene på rekke og rad[8D]

Back
Topp