Fått svar

justair

Gift med forumet
Da har jeg fått svar på MR bilde. Det er et veldi tydlig brudd ve første halebeinsvirvel, altså det øverste av halebeine som er mot korsryggen. Det var ikke antydning til at det gror. Det var og en del hevelser i bløtveve rundt.

Så legen har henvist meg til ortopedisk avdeling...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Håper du kommer fort inn:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
På en måte lettet jeg da:) det betyr at det nok kan løses og du kan bli smertefri!!
Bare sjukt synd det måtte gå et halvt år..det er virkelig ræva bokstavelig talt;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ja det er det... hehe. Venter enda på time hos ortoped...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja det var i grunn en lettelse å få det bekreftet... selv om det er dumt at det skulle være slik :(
Legen nevnte at det var ikke sikkert det var brudde som gjorde vondt, men hevelsen. så hun trodde at de kom til å prøve sette bedøvelse og kortison i område for å få ned hevelsen, det har som regel og effekt men smertene kan komme tilbake-da prøver de vel igjen(tror det er 2-3 ganger de prøver)... men hvis smertene ikke blir borte etter kortison er det vel brudde som gir smerter...
 
om det hjelper me kortison og det ikke kommer tilbake etter den har sluttet å virke så trenger jeg vel ikke operere... men om kortison bare funker midlertidig så blir det vel operasjon me mindre de har andre løsninger... men siden det ikke er antydning til at det gror av seg selv så føler jeg på meg at det bli operasjon-men ikke før noen mnd me prøving av andre metoder....
 
siden det tok så lang tid før jeg fikk svar så ringte jeg til sykehuset. der fikk jeg svar at bodø sykehus har avvist henvisningen og sendt den vidre til st. olavs sykehus i trondheim!
 
siden det tok så lang tid før jeg fikk svar så ringte jeg til sykehuset. der fikk jeg svar at bodø sykehus har avvist henvisningen og sendt den vidre til st. olavs sykehus i trondheim!
Hmm, hvorfor det? Kanskje for vanskelig for dem... håper de er raske i Trondheim da, syns du har gått alt for lenge nå!!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Er ikke sikker... men hun jeg pratet med sa det var pga de ikke hadde kvinnelige spesialister i bodø og siden det sto i henvisninga at der var ønskelig (men ikke påkrevd) så avviste de henvisning og sendte den til st.olavs i trondheim. Dette ble gjort 1.september men da jeg ringte st.olavs idag så hadde de ikke fått no henvisning:eek: :( så ringte å ba legekontore få legen til å ringe meg på mandag...

Blir fryktlig lang tid å vente hvis alt har blitt bort rotet... har jo allerede gått me store smerter i snart 8 mnd:( merker og at det sliter på resten kroppen for har nå fått vondt i høyre hofte og i korsryggen:-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Åååå blir rett arg på dine vegne:mad: i gen skulle behøve å gå slik i dette landet..fy søren.
Bra du har krefter å ringe og prøve å finne ut ting..lett å bli satt bakerst om en bare venter i stillhet. Man må virkelig stå på krava for å bli hørt!
De har mye bra i Trondheim så satser på d er derfor du er henvist- de vil kun de beste skal se på deg:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp