fått svar på første blodprøve

VilSåGjerne

Forumet er livet
den første blodprøven har eg fått svar på....................

den eg tok på torsdag var det noe med 135 i hcg, tilsvarende 5 uker på vei[:(][:(][:(]

legekontoret her har jo sånne luksus pauser her,far halv tolv te halv to[&:][:@][8|](lurer på ka de gjør på)

men eg skulle ringe tilbake kl to for å få svar på den eg tok i går.....

spurte om sykemelding,då måtte eg komme til til en lege men hun hadde ingen time. eg begynte å grine og spurte om det var nødvendig om eg måtte komme til en legetime for å få d? sa at eg hadde styrt så felt no, vært i kontakt med legevakten her på fredag,kk i går,og de telefonene eg måtte ta i dag......sa at eg var helt utslitt og kjempe lei meg. hun skulle snakke med legen så skulle vi se når eg ringte opp igjen etter på[:(]

eg har vært så lei meg i hele helgen ,grenet så mange ganger[:(][:(][:(][:(]
men no e eg faktisk ennå mere lei meg, for eg har vært gravid men det har då mest sansynlig gått gale,og det er sååååååååå sårt[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

eg blør masse og har no normale mens smerter og de er ikke noe å spøke med[:(][:(][:(]

Verden raser sammen når sånne ting skjer.... håpet og ønsket er så stort...er så lei meg på dine vegne!!! [:(]

tiden går jo så seint no[:(]

samboer er å lager frokost, får se om eg klarer å spise litt.....

lurer på ka eg skal ta meg til i dag.....

Uffameg. Høres ikke noe kjekt ut dette der Vilsågjerne. Skulle ønske det var noe å oppmuntre deg med. Men jeg tror dette ordner seg. Det skal gå bra dette. Føler med deg [:(][:(][:(]  Det er vond ting, det skjønner jeg. Uff uff. Ønsker deg alt godt. Klem til deg

har svart deg på begge nå..
du er jo over grensa, å den var steget såpass på 2 testen...synes det er rart..men siden du blør så mye så....off.nei veit ikke helt hva jeg skal si deg vennen, uten at jeg føler med deg[:(]

Jeg føler med deg...dette er ikke lett...jeg sliter med å takle å bli gravid...spez etter en SA og neg test...det ligger heeelt bak i hodet...men jeg prøver å tenke på at det skal gå bra en vakker dag...tankene er vonde og harde...men vi mååå bare jobbe med det...en dag får vi beholde den pos testen og se det vi vil se på ultralyd...
dette hjelper sikkert lite no,men jeg vet hva du gjennomgår...krev en time til legen..en akutttime...etter noe sånt så er det godt med en sykmelding,få slappet av litt og stresse ned...få litt tid for seg selv...[;)]
prøv å slappe av og gjøre noe koselig i påsken,vi er her for deg[:)]

Back
Topp