fått svar på blodprøve

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
den ble tatt da jeg var enten 5 eller 5+2 og den var på 6191, noe dem mente betyde jeg er 7-8 uker på vei men det går ikke.
så jeg skal ta ny blodprøve på mandag og ultralyd på torsdag :)

jeg har en følelse av at det gjemmer seg 2 små i magen min :)

Det er et fint nivå, men i følge denne tabellen http://www.babymed.com/hcg-level-in-early-pregnancy  er det nøyaktig slik det skal være for 5 uker, ikke 7-8 uker. Men hvem vet, har bestemt meg for ikke å legge for mye i hcg målinger nå, siden variasjonen kan være så enorm.

Hmm..rart de syns det var så høyt, jeg hadde 85 000 når jeg var 6+5...

Wæææ nå ble jeg stresset med min myye lavere målinger:/ men så lenge legen ikke er bekymret å det stiger slik det skal så får jeg ta det med ro. Hadde vel vært morro om det var 2 inni der:)

Hemmelig en stund! skrev:
Det er et fint nivå, men i følge denne tabellen http://www.babymed.com/hcg-level-in-early-pregnancy  er det nøyaktig slik det skal være for 5 uker, ikke 7-8 uker. Men hvem vet, har bestemt meg for ikke å legge for mye i hcg målinger nå, siden variasjonen kan være så enorm.

denne fant jeg.
og for å være ærlig stoler jeg mere på legene enn google og engelske sider.
6191 er høyt for å være 5 eller 5+2. da jeg var gravid med elste mann var det på 1400 ett eller annet.

kailin skrev:
åååh så spennende! Lykke til, og gratulerer med flott målinger !:D

sign :)

*3 skal bli 4* skrev:

Hemmelig en stund! skrev:

denne fant jeg.
og for å være ærlig stoler jeg mere på legene enn google og engelske sider.
6191 er høyt for å være 5 eller 5+2. da jeg var gravid med elste mann var det på 1400 ett eller annet.

Ja, variasjonene er enorme, og alle tabeller viser forskjellig. Selv hadde jeg nivå på 20 000 da jeg var gravid 5+2 for noen år siden, og nå målte jeg på nøyaktig samme dag og hadde 1400. Så det er tydeligvis helt umulig å lese særlig mye utav disse målingene, det viktigste er at man har en fin stigning.

Ja, variasjonene er enorme, og alle tabeller viser forskjellig. Selv hadde jeg nivå på 20 000 da jeg var gravid 5+2 for noen år siden, og nå målte jeg på nøyaktig samme dag og hadde 1400. Så det er tydeligvis helt umulig å lese særlig mye utav disse målingene, det viktigste er at man har en fin stigning.

mistet du da??

Ja, jeg mistet den gangen, til tross for høye verdier. Nå er de jo temmelig lave, og stigningen er ikke helt slik de ønsker, så jeg også skal inn til ny blodprøve (tirsdag) og UL torsdag. Satser på at vi får flotte nyheter da begge to! :-)

Ja, jeg mistet den gangen, til tross for høye verdier. Nå er de jo temmelig lave, og stigningen er ikke helt slik de ønsker, så jeg også skal inn til ny blodprøve (tirsdag) og UL torsdag. Satser på at vi får flotte nyheter da begge to! :-)

Back
Topp