Fått svar fra samordna opptak??

Alveola*

Forumet er livet
Noen som har fått svar på om de kommer inn på skole eller ikke?? Står det skal sendes ut rundt 18 mai..

JEG ER SÅÅÅÅ SPENT!![:D][:D][&:]

Sjekket på nettsidene i går, kom ikke opp på det tidlige opptaket[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: *Schmoopy*

Sjekket på nettsidene i går, kom ikke opp på det tidlige opptaket[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

neii[:(]
Hva søkte du på slags grunnlag da?

ORIGINAL: *Schmoopy*

Samme her.. Søkte pga at jeg må flytte med barn (alenemor), skaffe barnehageplass.

Det passet jævlig dårlig da, siden jeg har fått leie studentleilighet fra 1. juli, og jeg må dokumentere at jeg har fått studieplass før jeg får nøklene.

Jeg kan ikke vente helt til 20. juli med å få svar. Jeg må ringe dem.

Jeg hadde ikke poeng nok til å være med i det øverste siktet for å komme inn på tidlig opptak.

Jeg ser jo at jeg har høyere poengsum enn det som har vært grensen i alle år tilbake.. Jeg skjønner at de vil bare ta de som er helgardert å komme inn, men man søker tidlig opptak av en grunn, og da synes jeg heller for årets penggrense bø legges til grunn eller noe. Poenggrensa for å komme med på tidligopptak var jo så høy også at det må da være et minimum med folk som kommer med der.

Jeg står i en fast stilling og har oppsigelse på 3 mnd, verre for dere som skal flytte da, men ble ganske deppa av det[:-]

Back
Topp