Fått støt!

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
F.. Heller! Fikk skikkelig støt av å ta på en stikkontakt! Har aldri fått det før. Gravidhjernen gjorde sånn at jeg ikke forstod at jeg skulle holde fingrene unna:( skulle bare flytte den litt før jeg skulle støvsuge. Er det farlig? Jr sparker som vanlig, så er ikke bekymret, egentlig. Ikke noe endring i puls eller noe heller. Føler meg skikkelig teit...

Mannen sier det kan forstyrre hjerterytmen vår så kanskje det kan det til baby'n å. Men han tror kanskje ungen er beskyttet da.

Har lest litt rundt (uten at det gjør meg til lege) og det generelle svaret er at så lenge det ikke har gjort skade nå så er sannsynligheten for seneffekter veldig liten. Og de fleste som spør jordmor Siri om dette på nett får svar om at så lenge støtet ikke var veldig kraftig skal det heller ikke være farlig. Du kan jo dra og måle hjerterytme om du er veldig i tvil, eller ringe legevakta.

Hmmm.. Føler meg helt fin, men skal være ekstra obs. Kanskje ta på en pulsklokke for å holde kontrollen. Var sikkert ikke kraftig, men aldri fått det før så har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Føler meg mest dum.. Er det mulig...

Kanskje fikse kontakten?? :) går nok fint tenker jeg.

Back
Topp