fått slim no

VilSåGjerne

Forumet er livet
vist dette er sånn el slim,er ikke det litt tidlig????

Nå husker ikke jeg hvem dag du er på, men det er sikkert ikke tidlig, jeg kan får el-slim alt fra dag 8 og senere, og du må tenke på at nå så har du sikkert litt rester fra dit prøverørforsøk , da snakker jeg om hormoner så det er ikke så rart om ting er anderledes for deg nå, og så hadde du jo kjemisk graviditet og da tror jeg ikke at el blir noe særlig forsinket. Men hormon behandlingen fra prøverøret kan jo også gjøre at du får el tidligere enn det som er normalt for deg også.

Tilbake til meg; normalt så har jeg el-slim i 4-6(7) dager og el dag 13-14 er mest vanlig men det forekommer at jeg har el dag 12 og 15 også. DVSat jeg har ikke el-slim dagen etter el.

e på dag 16 i dag eg[:D]

eg har aldri i hele mitt liv følgt med på dette som skjer "der" nede på meg,bare siden vi startet med prøverør, men no er det altså kommet slim[:D]i dag[:D]

må eg ha mannen min hjem  då?[:D]

Ja da er el like rundt hjørnet for deg, det kan være nå eller om noen dager, men du er allerede på dag 16 så det kan nok tenkes at det haster, men det kan jo være at du normalt har el sendt i syklusen også, det hvet ikke jeg.

hihihi.. ja, det er viktig at dere står på nå [;)] Medisinene virker visst nok måneden etter også sies det (dette er motstridene hos leger, men det er verdt å benytte sjansen)....

ORIGINAL: Sarah

hihihi.. ja, det er viktig at dere står på nå [;)] Medisinene virker visst nok måneden etter også sies det (dette er motstridene hos leger, men det er verdt å benytte sjansen)....

TULLER DU????????

[:D][:D][:D]KOM HJEM NOOOOOOOOOOOOO
 DODDEN[:D][:D][:D]

Regner med at du ikke gir han så mange valg nå nei[:D] Stakkars mann.. hoho.. neida.. Men, nei, jeg tuller ikke altså[;)] Så det er bare å holde seg inne denne helgen ja

EG KJØRER Å HENTER HAN [:D][:D]HAHAHHAHAHAA

Er enig med Sarah jeg, men jeg sier vel bare syklusen etterpå en hormonbehandling at du fortsatt kan nyet effekten fra hormonbehandlingen fra forrige syklus.
Foresten jeg ble gravid med tvillinger som endte i SA, men det siste er litt uvesentlig da. Det jeg mente å si var at det sjedde etter AIH syklusen min, som jeg brukte lavetse dose Pergotime i 5 dager.

kom på en ting no, når eg var på forsamtale på klinikken i januar,då var eg på dag 20 eller 21 da sa han at eg hadde eller var på vei til å få el........... han sa det når han tok innvendig ul[:)]
men de syklussene mine e jo ikke helt sånn som de skal være då

ORIGINAL: twinanne

Er enig med Sarah jeg, men jeg sier vel bare syklusen etterpå en hormonbehandling at du fortsatt kan nyet effekten fra hormonbehandlingen fra forrige syklus.
Foresten jeg ble gravid med tvillinger som endte i SA, men det siste er litt uvesentlig da. Det jeg mente å si var at det sjedde etter AIH syklusen min, som jeg brukte lavetse dose Pergotime i 5 dager.

Muppa ble jo gravid etter forsøket hun også[:D] så hååååååååååååper sånn at kroppen min e som hennes[:D]

Det satser vi på[;)].

Twianne; jeg er helt enig, det er bare 1 syklus etter hormonstimuleringen det kan ha effekt..

ORIGINAL: Sarah

Det satser vi på[;)].

Twianne; jeg er helt enig, det er bare 1 syklus etter hormonstimuleringen det kan ha effekt..

den e fin,for eg e der NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så no trenger eg bare en MAAAAAAAAAAAAAAAAAANN[:D]

VilSåGjerne nå må du ikke slite deg alt for mye her med all den skrikinga de, du må jo spare kreftene til han kommer hjem, he he....hvor viktig det er med orgasme har jeg aldrig forstått helt, noen sier at han skal komme først så skal vi hjelpe til med rykninger for å pumpe opp disse svømmerene raskere til målet, eh...jeg er litt på kanten nå men skitt au, de som ikke vil lese lenger for stoppe. Så da har jeg resornert meg til først kan vi få n liten orgasme - så han - så vi et par ganger til så da skulle man være sikre, men skjer dette i praksis da, går jo noen ganger. MEN DA MÅ DU SPARE PÅ KREFTENE OG IKKE SKRIKE DEG HELT UT NÅ . Så nå må du slappe av og være konsentret og avslappet så kanksje du greier å fange egget på egenhånd denne gangen med hjelp fra Dodden eller hva du kaller ham.

Ja så for å gjør det hele helt hysterisk komplett så kan du, stå på hodet eller sykle med beina i lufen 10-15 minutter etter at du har fått svømmerene på plass, og ikke dusj før det har gått en time, er det noe mer dumme ting vi kan nevne nå? Og når svømmeerens har kommet opp i livmoren og svømmer videre inn i egglederne så for vi håpe at de fleste har valgt riktig eggeleder da. Så for de ligge der ved svømmepolen på solsengen sin og solbriller på og vnte på dronningen, som kommer farene i sitt skjell som åpner seg så blir det første mann til mølla for å fange perlen.

VilSåGjerne nå må du ikke slite deg alt for mye her med all den skrikinga de, du må jo spare kreftene til han kommer hjem, he he....hvor viktig det er med orgasme har jeg aldrig forstått helt, noen sier at han skal komme først så skal vi hjelpe til med rykninger for å pumpe opp disse svømmerene raskere til målet, eh...jeg er litt på kanten nå men skitt au, de som ikke vil lese lenger for stoppe. Så da har jeg resornert meg til først kan vi få n liten orgasme - så han - så vi et par ganger til så da skulle man være sikre, men skjer dette i praksis da, går jo noen ganger. MEN DA MÅ DU SPARE PÅ KREFTENE OG IKKE SKRIKE DEG HELT UT NÅ . Så nå må du slappe av og være konsentret og avslappet så kanksje du greier å fange egget på egenhånd denne gangen med hjelp fra Dodden eller hva du kaller ham.

Ja så for å gjør det hele helt hysterisk komplett så kan du, stå på hodet eller sykle med beina i lufen 10-15 minutter etter at du har fått svømmerene på plass, og ikke dusj før det har gått en time, er det noe mer dumme ting vi kan nevne nå? Og når svømmeerens har kommet opp i livmoren og svømmer videre inn i egglederne så for vi håpe at de fleste har valgt riktig eggeleder da. Så for de ligge der ved svømmepolen på solsengen sin og solbriller på og vnte på dronningen, som kommer farene i sitt skjell som åpner seg så blir det første mann til mølla for å fange perlen.

For å si det sånn så kommer vi ikke til å høre mer fra vilsågjerne mer i dag om hun skal samle krefter til alt dette!!!!![:D]

eg hvisker stille no og sier at eg ligger på sofaen å venter på han..........................[:D]hysj og rooooooooooooolig[:)][;)][:D]

Ehhh...obs VilSåGjerne jeg håper du ikke fikk presntasjons angst nå, det var ikke meningen men det holder med en orgasme for din del også, men da må han komme først, bare for å få sagt det.

Ehhh...obs VilSåGjerne jeg håper du ikke fikk presntasjons angst nå, det var ikke meningen men det holder med en orgasme for din del også, men da må han komme først, bare for å få sagt det.

eg nei hahahahahhaha[:D]

skal prøe å holde meg igjen men kan ikke love noe [;)][:)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp