VilSåGjerne
Forumet er livet
vist dette er sånn el slim,er ikke det litt tidlig????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sarah
hihihi.. ja, det er viktig at dere står på nå [;)] Medisinene virker visst nok måneden etter også sies det (dette er motstridene hos leger, men det er verdt å benytte sjansen)....
ORIGINAL: twinanne
Er enig med Sarah jeg, men jeg sier vel bare syklusen etterpå en hormonbehandling at du fortsatt kan nyet effekten fra hormonbehandlingen fra forrige syklus.
Foresten jeg ble gravid med tvillinger som endte i SA, men det siste er litt uvesentlig da. Det jeg mente å si var at det sjedde etter AIH syklusen min, som jeg brukte lavetse dose Pergotime i 5 dager.
ORIGINAL: Sarah
Det satser vi på[;)].
Twianne; jeg er helt enig, det er bare 1 syklus etter hormonstimuleringen det kan ha effekt..
VilSåGjerne nå må du ikke slite deg alt for mye her med all den skrikinga de, du må jo spare kreftene til han kommer hjem, he he....hvor viktig det er med orgasme har jeg aldrig forstått helt, noen sier at han skal komme først så skal vi hjelpe til med rykninger for å pumpe opp disse svømmerene raskere til målet, eh...jeg er litt på kanten nå men skitt au, de som ikke vil lese lenger for stoppe. Så da har jeg resornert meg til først kan vi få n liten orgasme - så han - så vi et par ganger til så da skulle man være sikre, men skjer dette i praksis da, går jo noen ganger. MEN DA MÅ DU SPARE PÅ KREFTENE OG IKKE SKRIKE DEG HELT UT NÅ . Så nå må du slappe av og være konsentret og avslappet så kanksje du greier å fange egget på egenhånd denne gangen med hjelp fra Dodden eller hva du kaller ham.
Ja så for å gjør det hele helt hysterisk komplett så kan du, stå på hodet eller sykle med beina i lufen 10-15 minutter etter at du har fått svømmerene på plass, og ikke dusj før det har gått en time, er det noe mer dumme ting vi kan nevne nå? Og når svømmeerens har kommet opp i livmoren og svømmer videre inn i egglederne så for vi håpe at de fleste har valgt riktig eggeleder da. Så for de ligge der ved svømmepolen på solsengen sin og solbriller på og vnte på dronningen, som kommer farene i sitt skjell som åpner seg så blir det første mann til mølla for å fange perlen.
Ehhh...obs VilSåGjerne jeg håper du ikke fikk presntasjons angst nå, det var ikke meningen men det holder med en orgasme for din del også, men da må han komme først, bare for å få sagt det.