Fått skoleplass - hvilken skole skal deres barn gå på?

lenemor

Forumet er livet
I dag kom det heldigvis et brev fra kommunen om at Johanna har fått skoleplass - på riktig skole. Her er skolen hun skal gå på: JOHANNA SIN SKOLE

så bra at hun har fått skoleplass som hun sokner til :) ser ut som en kjempefin skole :) skal se om jeg ikke finner link til der vi hører til også. er i nærmiljøet... så det er fin skolevei etc, det er litt deilig!

Det så ut som en fin skole, Nøste - så koselig med kyllinger i klasserommet. Må være ekstra gøy at hun skal gå på samme skole som du gikk på. Her går ikke ungene på samme som faren sin, for han hadde skole her inne i bygda. Dessverre ble den lagt ned for noen år siden på grunn av for få barn

Hvis alt går etter planen og vi får bygge nytt hus på småbruket vårt skal Christan gå på Fjuk skole i Blaker. Samme skole han sogner til nå og skrevet inn på.

Hva?? Fru, har dere planer om å bygge på Bruvollen? Hva med huset til svigermor som dere pusser opp da?

Jeg gikk forresten 6. klasse på Fjuk, men søsknene mine gikk der hele barneskolen

Leah har egentlig kommet inn på "Moen skole" rett ved her vi bor nå :) Men vi har fått hus nå, så da flytter vi før hun begynner på skolen .. Det blir da mest sannsynlig Spydeberg skole - som ikke hadde noen fin hjemmeside.

Oi, kjøpt hus? Gratulerer!!

Huskjøp???? Så spennende  Gratulerer!

Jeg var å kikket litt nøyere på sida til skolen igår, og da fant jeg ut at han som var min klasseforstander i 4. til 6. klasse er der enda. Nå er han timelærer, så kanskje Linnea og får han i noen timer etterhvert.
Det er gjort utrolig masse med skolen og området rundt etter jeg gikk der for... ørten år siden  Skal bli moro å opp der på onsdag å kikke litt. Har ikke vært der siden jeg var elev selv...

lenemor skrev:
Hva?? Fru, har dere planer om å bygge på Bruvollen? Hva med huset til svigermor som dere pusser opp da?

Jeg gikk forresten 6. klasse på Fjuk, men søsknene mine gikk der hele barneskolen

Ja da her har det skjed litt endringer i planene. K er ikke klar for å flytte inn i bardomshjemmet.Så vi flytter selv inn i huset vi eier og har pussetopp foreløpig. Så håper vi at vi får lov til å bygge helt nytt hus på småbruket vårt.

Gustav skal gå på Mære skole. Er omtrent 400 m dit. Synes dett er luksus. Har alltid måttet kjøre langt i bus til skolen selv.

Gratulerer med huskjøpet!! Så spennende!

Solveig er skrevet inn på Håland skole. Ingen av oss foreldre har gått på skolen. Men mannen min har 3 søskenbarn som har gått der.

http://haland.solaskolen.no/

Back
Topp