Fått sjekket etter blødning...

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Og alt ser ok ut :)
Hjertet slår enda, og lille klumpen har vokst fint <3
Fikk beskjed om at jeg bare måtte ringe om jeg begynte å blø igjen, men nå kunne hun heldigvis ikke finne noe friskt blod mer, og har (unnskyld for detaljer) bare brun utflod. Hun kunne ikke se noe væskeansamling heller :)
Tar det fremdeles med ro, og koser meg med tanken at hjertet fremdeles slår :)

Godt å føle at de tar deg seriøst, i motsetning til hva jeg føler legene gjør.
 
Godt å høre :)
Leger er ikke barebare. Liker de ikke jeg :p
 
Så godt å høre!
 
Så bra :)
 
Så flott! ♡
 
Og alt ser ok ut :)
Hjertet slår enda, og lille klumpen har vokst fint <3
Fikk beskjed om at jeg bare måtte ringe om jeg begynte å blø igjen, men nå kunne hun heldigvis ikke finne noe friskt blod mer, og har (unnskyld for detaljer) bare brun utflod. Hun kunne ikke se noe væskeansamling heller :)
Tar det fremdeles med ro, og koser meg med tanken at hjertet fremdeles slår :)

Godt å føle at de tar deg seriøst, i motsetning til hva jeg føler legene gjør.
Jeg elsker å si "hva var det jeg sa" i sånne tilfeller
 
Kommer rosa igjen nå, så regner med at blødningen kommer av innvendig ul...
 
Kommer rosa igjen nå, så regner med at blødningen kommer av innvendig ul...

Gjør nok det! Ville vært drøyt tilfeldig hvis ikke siden det skjer med deg hver gang ;) ikke noe gøy uansett, men gi det en uke og så skal du se at det stopper ;) ❤️
 
åh, så deilig å få bekreftet at alt er fint <3 her sitter jeg med smerter i magen som er sentrert til siden, og ingen vil høre meg :( er så vondt!
 
åh, så deilig å få bekreftet at alt er fint <3 her sitter jeg med smerter i magen som er sentrert til siden, og ingen vil høre meg :( er så vondt!
Snakket med fastlegen din? Har du veldig vondt bør du få en time. Jeg fikk ul forrige uke pga smerter. Alt var bra, men smertene er der fortsatt. Men nå vet jeg at alt er bra så er jo litt roligere. Ikke gi deg!!
 
åh, så deilig å få bekreftet at alt er fint <3 her sitter jeg med smerter i magen som er sentrert til siden, og ingen vil høre meg :( er så vondt!

Enig med damen over her! Ikke gi deg! Er jo skummelt med smerter, skjønner godt at du vil få fulgt opp dette! ❤️
 
Snakket med fastlegen din? Har du veldig vondt bør du få en time. Jeg fikk ul forrige uke pga smerter. Alt var bra, men smertene er der fortsatt. Men nå vet jeg at alt er bra så er jo litt roligere. Ikke gi deg!!
jeg har ringt fastlegekontoret. de i skranken skulle snakke med fastlegen og ringe opp igjen.. men jeg har ikke hørt noe :( Tror kanskje de har feil telefonnummer til meg jeg... dette er ikke ok! :( Må ringe de igjen i morgen og høre om de har kommet itl noen beslutning, samt oppdatere telefonnummeret mitt hos de..
 
Back
Topp