Fått sjekke skatten

Shauri

Forumet er livet
VIP
Jeg har akkurat sjekket og får tilbake :) Nå venter jeg bare på at mannen min skal få sjekket, så venter litt til før jeg blir happy,. hehe. Han har en tendens til å alltid få restskatt.

Jippi!
Jeg skulle logge inn, men tastet feil passord og må vente 1 time :o

Jeg jobba så og si ingenting da jeg var gravid, så om jeg får noe tilbake er det snakk om hundrelapper :p

Får tilbake.. men sambo fikk baksmell. Skjer hvert år han har vært sykemeldt:confused: blir så vi gikk glipp pluss på 3000, så er fornøyd jeg:)

Derfor jeg har problemer med å få bruke minid Ja! Jeg har prøvd å logge meg inn på nav i hele dag..da får jeg bare vente til folk er ferdige med å sjekke sakene sine :-)

Nå fikk jeg komme inn på nav, lånekassen OG altinn :-) får tilbake jeg også. Visste det egentlig, men er alltid greit å sjekke at man har rekna riktig :-)

Jeg må nesten sjekke da:-)

Får ikke sett før 2. :disgust april

Får igjen noen tusenlapper!
Må skrive inn litt kjøring også :)

Hva kan man skrive av når det gjelder barn, noen smutthull der?:-)

Jeg får igjen såpass mye at jeg lurer på om det blir sydentur på familien snart ;)

Jeg fikk igjen masse, kommer godt med når vi skal pusse opp kjøkkenet nå til våren :D

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg fikk ikke igjen! :(
Jobba nesten hele svangerskapet, bortsett fra at jeg tok en dag i uka som svangerskapspenger fra juni ca og senere sykmeldte meg fra slutten av august.
Har dere tabelltrekk eller prosenttrekk?

Jeg fikk ikke igjen! :(
Jobba nesten hele svangerskapet, bortsett fra at jeg tok en dag i uka som svangerskapspenger fra juni ca og senere sykmeldte meg fra slutten av august.
Har dere tabelltrekk eller prosenttrekk?
Jeg har tabelltrekk.
Så dumt å ikke få igjen. Skjedde med oss i fjor.. plutselig 25k ekstra å betale.. så glad for at vi kom på pluss-siden i år.

Jeg har trukket 36 %.. Så skulle egentlig bare mangle at jeg fikk igjen. Sambo er vist ikke e-aktør, så vi får vente til april med å se hvordan det går altialt.. :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg har tabelltrekk.
Så dumt å ikke få igjen. Skjedde med oss i fjor.. plutselig 25k ekstra å betale.. så glad for at vi kom på pluss-siden i år.
Jeg også har tabelltrekk og har ALDRI fått baksmell før.. Lurer på om det er overgangen til NAV-støtta som gjør det.:confused:
Mannen Googla dette i går og sa at NAV har en annen måte å regne ut skatten på, og at de fleste får smell om de får stønad derifra. Jo tidligere på året du begynner å motta stønad, jo større smellen..

Back
Topp