Fått selvangivelsen?

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Har du fått selvangivelsen?
Restskatt eller tilgode?

Ikke fått den enda, men håper jeg får den snart!! Tror kanskje jeg får igjen en del [:)]

Har ikke fått den, håper selvfølgelig at jeg skal ha noe tilgode :) synes jeg betaler myyyye i skatt :)

Nei den kommer ut på nettet i morgen ;DVet jeg får igjen massemasse, lurer bare på hvor mye ;p

grøss og gru, jeg kommer til å få baksmell :( har helt glemt å endre inntekten min etter jeg var student!

ja :) fikk den i dag, men bare jeg og ikke sambo av en eller annen grunn =)

Jeg ar veldig usikker egentlig på om jeg fikk smell denne gangen, så gleden sto i taket da jeg så jeg hadde 5000 til gode [:D] Samboeren vet vi får igjen en god del, men spennende og se hvor mye når den kommer :) sjekke på altinn i morra [;)]

Nope har ikke fått den,sjekke altinn imorgen tidlig...meget spent siden renta har gått ned såpass...så vi får se...

Er såå spent! Både jeg og sambo har brukt den enkel skatteberegning-kalkulatoren, og der ser det ut til at vi skal få igjen en god slump penger. Men ingen av oss tør å tro på det [8D]

Så her blir det en spennende tur i postkassa etter jobb - evt på altinn.no i morgentidlig [:)]

Har heller ikke fått den enda... MEN jeg tror jeg får smell. Vet ikke hvorfor men følelsen sier det[&:]

Ikke fått noe enda..
Prøvde den enkle skatteberegningen jeg og, men den stemte ikke på noen av oss...ble bare surr...hehe..
Håper og tror jeg får igjen en del. Så blir spennende å se på nettet imorra...[8D]

Ikke fått den ennå nei. Snakka med tanta mi som jobber i skatteetaten at vi i trøndelag skulle få den etter påske. Vet ikke om det stemmer da, men det står på skatteetaten.no at de begynte å dele den ut i dag og at de skal gjøre det i 3 uker fremover. Så kanskje det ikke blir for over påske. Håper på å få den snart ihvertfall. Er kjempespent!

De blir vel sendt ut i dag, så får den sikkert i løpet av uken!!
Blir nok noe tilgode, skattet en god del formye ifjor!! Håper på en del [:D] Hehe

nei..

hei. hvordan får man sjekket på nett? brukte pinkoder i fjor.. men har ikke fått noen nye pinkoder i år?? og ikke husker jeg passordet jeg laget i fjor.. hat.. noen som har peiling?:)[:)]

ORIGINAL: linnt

hei. hvordan får man sjekket på nett? brukte pinkoder i fjor.. men har ikke fått noen nye pinkoder i år?? og ikke husker jeg passordet jeg laget i fjor.. hat.. noen som har peiling?:)[:)]

du kan bruke de pinkodene du fikk ifjor, men du må ha passord osv. www.altinn.no :)

Nei, finner den nok ikke på altinn i morgen.

ja, 17000 tilgode[:)]

ORIGINAL: kolibri

ja, 17000 tilgode[:)]

Heldiggris[:D]

Back
Topp