Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Lilly84*
så utrolig masse flott :)
stemmer det at eg har sett det "julesokk" kortet på en butikk på stord i dag eller?? [;)]
ORIGINAL: charlieb
stemmer det at eg har sett det "julesokk" kortet på en butikk på stord i dag eller?? [;)]
hehe, stemmer at det står jeg kanskje likt ett i butikken på stord ja, men det er ikke mitt..Bare hermet[8D] måtte du røpe det da!??[:-][8D][:D]
ORIGINAL: Gunn Elin
WOW!!! Skal si du er tilbake i scrappemodus ja [:D]
Skikkelig fine kort du har laget [:)]
ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*
Så bra Charlie[:D] forresten så har jeg litt scrappeting her,og hadde tenkt å selge det her inne,men du kan får det hvis du vil?[:)] er litt forskjellig som rosa bånd,blomster,div ark osv...[:)]
hehe, stemmer at det står ett ganske likt ett i butikken på stord ja, men det er ikke mitt..Bare hermet[8D] måtte du røpe det da!??[:-][8D][:D]
hehe... meg eg syns det kortet var utrolig flott da, og da gjelder jo det for ditt og vettu, siden det er likt som det andre i butikken :) tihi.
Du er hvertfall knall flink :)
ORIGINAL: Gunn Elin
WOW!!! Skal si du er tilbake i scrappemodus ja [:D]
Skikkelig fine kort du har laget [:)]
Så bra Charlie[:D] forresten så har jeg litt scrappeting her,og hadde tenkt å selge det her inne,men du kan får det hvis du vil?[:)] er litt forskjellig som rosa bånd,blomster,div ark osv...[:)]
Det var snilt av deg, men jeg kan betale litt for det da[:)]
Bare si en sum du vil ha for det, så kan jeg sitte innpå kontoen til deg, så kunne du kanskje sendt det?
Vet ikke når vi kommer oss avgårde til Bergen igjen, blir sikkert en stund til, siden mamma og pappa reiser til Syden snart og vi skal til Oslo..
Men kommer iallefall en tur før jul[8D][:D]
Og viss dåkker vil ta dere en tur til oss en helg, er dere hjertelig velkommen[:)]
Har good plass til alle 4[:D][:D]
Det var snilt av deg, men jeg kan betale litt for det da[:)]
Bare si en sum du vil ha for det, så kan jeg sitte innpå kontoen til deg, så kunne du kanskje sendt det?
Vet ikke når vi kommer oss avgårde til Bergen igjen, blir sikkert en stund til, siden mamma og pappa reiser til Syden snart og vi skal til Oslo..
Men kommer iallefall en tur før jul[8D][:D]
Og viss dåkker vil ta dere en tur til oss en helg, er dere hjertelig velkommen[:)]
Har good plass til alle 4[:D][:D]
Har funnet alt fram nå så trenger bare adr din jeg[:D]
Vi får se om vi har fri en helg[8D] Hadde vært utrolig koselig å se hvor du bor[:D]