Fått positiv test

Rena

Betatt av forumet
Lykken er stor! Jeg ble gravid igjen <3
trodde vi bomma på EL og kan ikke skjønne at den er positiv nå..tok to tester igår og en CB nå i natt. Den ble mega positiv på få sekunder så da er det vel noe i det :)
Har absolutt ingen symptomer, synes det er veldig ekkelt. Med de andre tre visste jeg det fra omtrent uke 2! Nå er jeg ifølge terminkalkulatoren 5 + 4 i dag.. <3

Var gravid i 5 måned da vi mista i April. Blir veldig rart å forhåpentligvis få et levende barn i samme måned. Jeg var kvalm og kastet opp døgnet rundt hele det svangerskapet og synes det er så rart at jeg ikke merker noe nå.. men så lenge spira klorer seg fast skal jeg ikke klage ❤
 
Lykken er stor! Jeg ble gravid igjen <3
trodde vi bomma på EL og kan ikke skjønne at den er positiv nå..tok to tester igår og en CB nå i natt. Den ble mega positiv på få sekunder så da er det vel noe i det :)
Har absolutt ingen symptomer, synes det er veldig ekkelt. Med de andre tre visste jeg det fra omtrent uke 2! Nå er jeg ifølge terminkalkulatoren 5 + 4 i dag.. <3

Var gravid i 5 måned da vi mista i April. Blir veldig rart å forhåpentligvis få et levende barn i samme måned. Jeg var kvalm og kastet opp døgnet rundt hele det svangerskapet og synes det er så rart at jeg ikke merker noe nå.. men så lenge spira klorer seg fast skal jeg ikke klage ❤

Gratulerer så mye! Så deilig og allerede være godt inni uke 5. Trist å høre at du mistet! Har selv ingen symptomer, men har heller ikke hatt det så tidlig med de to svangerskapene som har gått bra.
 
Gratulerer så mye :) så trist å høre at du mistet så langt ut i svangerskapet :( klem til deg <3
 
Gratulerer og velkommen hit!
 
Gratulerer og velkommen til oss :) Så trist å høre om aborten :( Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen ❤
 
Gratulerer og velkommen ❤ :) Utrolig trist å høre om ditt forrige svangerskap :-( Klemmer
 
Gratulerer!

Så trist å lese om forrige svangerskap
 
Gratulerer! Krysser fingrene for dere denne gangen!
 
Gratulerer så mye. :greet025
 
Back
Topp