Fått positiv test men nå kjenner jeg murringer

Bella4891

Blir kjent med forumet
Hei,
Fått positiv test men nå er jeg redd for å miste.. Kjenner nå i ettermiddag akkurat som TR skal komme..
Kjempe redd for å miste..
12 år siden jeg sist var gravid så husker ikke om man kunne ha slike murringer i magen?
Ikke blitt gravid på de her årene mistet flere ganger så sitter med hjertet i halsen...
Er ca 6/7 uker på vei..

Hei,
Fått positiv test men nå er jeg redd for å miste.. Kjenner nå i ettermiddag akkurat som TR skal komme..
12 år siden jeg sist var gravid så husker ikke om man kunne ha slike murringer i magen?
Ikke blitt gravid på de her årene mistet flere ganger så sitter med hjertet i halsen...
Er ca 6/7 uker på vei..
Da jeg var gravid, var slike murringer det første symptomet jeg fikk, så tror ikke du trenger å bekymre deg :happy:

Hei,
Er ca 6/7 uker på vei..
Hadde mye murringer i samme tid, våknet om natten.. og var som deg, helt fra meg og trodde det gikk galt. Men alle sier det er helt normalt, ting skal visst vokse og gro inni der.. og det virker så.. 15+2 i dag, and still going strong! :):Heartred

Forresten, gratulerer! Prøv å slapp av (lettere sagt enn gjort - I know ;))
Kan være lurt å investere i tidlig ultralyd for å senke skuldrene, det gjorde vi.. angrer ikke!:-)

Hadde mye murringer i samme tid, våknet om natten.. og var som deg, helt fra meg og trodde det gikk galt. Men alle sier det er helt normalt, ting skal visst vokse og gro inni der.. og det virker så.. 15+2 i dag, and still going strong! :):Heartred

Takk for et betryggende svar :Heartred
Satse på at denne klorer seg fast..
Nesten i tvil hele tiden på at det er sant.
At jeg endelig skal bli mamma igjen :fart005

Takk for et betryggende svar :Heartred
Satse på at denne klorer seg fast..
Nesten i tvil hele tiden på at det er sant.
At jeg endelig skal bli mamma igjen :fart005
Hehe, skjønner hva du mener, har ikke gått opp for meg enda.. rart å høre mannen prate om babyting liksom.. :D
vi venter tvillinger etter å ha mistet 3 ganger.. så det blir spennende, 2 stk. som første barn .. jada, pangstart! ;)

Hehe, skjønner hva du mener, har ikke gått opp for meg enda.. rart å høre mannen prate om babyting liksom.. :D
vi venter tvillinger etter å ha mistet 3 ganger.. så det blir spennende, 2 stk. som første barn .. jada, pangstart! ;)

Gratulerer!

Satse på ul til uka så jeg roer ned :happy:

Murringer var mitt aller første symptom, mye murringer!

Back
Topp