Fått penger fra Nav...!?

Miaou

Forelsket i forumet
Har fått 2285,- inn på konto fra Nav Trygd. Noen som har peiling på hva dette er? Er 3,5 uke igjen til termindato. Det er jo for lite til å være foreldrepenger, og for tidlig!? Hmm... men det kommer jo godt med. Litt kjipt å ringe og spørre hva det er i tilfelle det er en feil og jeg ikke sku hatt de [8|] Men hvis det er foreldrepenger som kommer nå så er det jo altfor lite, så da er det jo litt dumt å la vær å ringe. Noen som har peiling?

Ja,det kan jo hende. Trodde faktisk ikke jeg skulle få noe før april, så egentlig er det jo bare positivt da [:)]

Ja,ok. Min permisjonsdato er fra 27 mars, så er nok derfor det er så lite da. Vil det si at det da kanskje er utbetaling hver 22. i mnd da kanskje?! Det høres jo greit ut. Trodde ik det var før 30. i mnd eller noe sånt.

Det er jo også bare å gå inn på nav.no sine sider og logge deg inn, så ser du akkurat hvilke innbetalinger du har fått fra nav og hva de gjelder[:)]

ORIGINAL: Jistine

Det er jo også bare å gå inn på nav.no sine sider og logge deg inn, så ser du akkurat hvilke innbetalinger du har fått fra nav og hva de gjelder[:)]

Åja,kan man det og!? Hehe,der ser du. Takk for tips [:D]

ORIGINAL: LindaH84

Hvor da evt? Logga inn jeg, men kunne ikke finne det noe som helst sted...

Jeg gikk inn på nav.no. På framsida der stod det: sjekk dine utbetalinger eller noe sånt.. Logga meg inn m kode og då kom det opp Fødsels og Permisjonspenger. Trykka inn der, og der stod hvor mye man får utbetalt hver dag og sånn.

ORIGINAL: Marta25

ORIGINAL: LindaH84

Hvor da evt? Logga inn jeg, men kunne ikke finne det noe som helst sted...

Jeg gikk inn på nav.no. På framsida der stod det: sjekk dine utbetalinger eller noe sånt.. Logga meg inn m kode og då kom det opp Fødsels og Permisjonspenger. Trykka inn der, og der stod hvor mye man får utbetalt hver dag og sånn.

Eg fant ingenting der. Får du utbetalt fra Nav? eg får fra arbeidsgiver, kanskje der er anderledes? Har enda ikke motatt brev fra Nav heller.

du får utbetalt det lille pga de få dagene av permisjonen du har i mars!!i april får du full "lønn"[:D]    de utbetaler mellom 22-25 i hver måned!  iallefall det jeg har fått beskjed om[;)]

eg og fekk noen penger fra nav eg ikkje viste ka var men var ganske lite men kommer meir neste mnd håper eg

Buffy2: Ja,eg får utbetalt fra Nav. Sikkert andre regler når man får direkte fra arbeidsgiver. Vet ik koss det fungerer då...

hadde også fått inn penger idag som jeg ikke hadde trodd,så da må d nok være foreldrepengene som har kommet inn=) bare fint d,begynte å bli litt blakk=)=)hehe

æ får sykepenga fra nav i denna tida!

fikke beskjed fra nav sist æ va der at d e utbetaling 25 vær mnd.
så æ ville få mine foreldrepenga 25 april. å da måtte æ sjekke at d stemte overens
å at æ fikk d æ sku ha!

Back
Topp