Fått ordnet masse :)

babysykigjen

September 2013 <3
I daghar jeg og storebror ordnet masse til lillebror :) vi har skrudd sammen stellebordet, kjøpt kurver til å ha forskjellige ting oppi, nye kluter, ett nytt håndkle, en pakke med bleier og satt på 2 maskiner med klær :)
ellers har vi det uholdelig varmt her, og vi vet ikke helt hvor vi skal gjøre av oss :)

Så godt å få gjort noe :) her står alt på vent til noen få uker før termin :-) gleder meg til å sette sammen sengen :-)

Sengen tenkte jeg faren og storebror skulle skru sammen :) føler det er ikke så veldig lenge igjen, og godt med alt som er gjort :) 7 uker går fort, og er lillebror lik sin storebror kommer han om ca 5 uker :)

Så godt da å få det gjort :) koselig:)

greit å begynne snart mens man enda orker :p
gleder meg til å gå gjennom klær og vaske opp .... Snart!! :)! Ellers har vi alt... Lite å skru da kommende storesøster enda bruker stellebordet og slikt;)

Vi hadde ikke stellebord til storebror, brukte vaskemaskinen, men nå har vi hus og 2 bad, hvor det ene er stort nok til å ha stellebord på :) ja syns det er veldig greit å gjøre ting klart mens man enda har energi og overskudd til det :)

Back
Topp