Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I daghar jeg og storebror ordnet masse til lillebror vi har skrudd sammen stellebordet, kjøpt kurver til å ha forskjellige ting oppi, nye kluter, ett nytt håndkle, en pakke med bleier og satt på 2 maskiner med klær
ellers har vi det uholdelig varmt her, og vi vet ikke helt hvor vi skal gjøre av oss
Sengen tenkte jeg faren og storebror skulle skru sammen føler det er ikke så veldig lenge igjen, og godt med alt som er gjort 7 uker går fort, og er lillebror lik sin storebror kommer han om ca 5 uker
greit å begynne snart mens man enda orker
gleder meg til å gå gjennom klær og vaske opp .... Snart!! ! Ellers har vi alt... Lite å skru da kommende storesøster enda bruker stellebordet og slikt
Vi hadde ikke stellebord til storebror, brukte vaskemaskinen, men nå har vi hus og 2 bad, hvor det ene er stort nok til å ha stellebord på ja syns det er veldig greit å gjøre ting klart mens man enda har energi og overskudd til det