Fått opp juletreet?

FrkBeis

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Er det noen som har fått opp juletreet allerede? Ungene har mast siden midten av november , og idag tenkte jeg at var like greit å få det opp siden di var så gira og så er det greit med alt som er gjort i grunn :D Jeg elsker julen, så blir ikke lei av å ha treet framme og så har vi ingen tradisjon med å for eksempel ta fram treet 23 :happy: Og med plasttre kan det stå lenge , hehe . Noen som har noen tradisjoner når det gjelder å ta fram juletreet?

Last edited:
Det må bli vente et par uker

Jeg vil ha treet opp 23.desember. Mannen er vant med at de pynter tidlig, så vi har pleid å sette det opp noen dager før jul.

Det vi har ute ble satt opp i dag.
Det vi skal ha inne settes opp 23.desember, og pyntes da. :)

Vi hadde opprinnelig tradisjon med å pynte treet 23. desember eller kvelden før barna mine dro for å feire jul med sin far. I år må vi bare se hvor lenge vi greier å vente, men målet er altså lillejulaften.

Kom opp i dag pga termin nå i desember og må benytte meg når formen er fin;) Bruker å pynte det mellom andre og tredje advent:rendeer

Kom opp i dag pga termin nå i desember og må benytte meg når formen er fin;) Bruker å pynte det mellom andre og tredje advent:rendeer
Var det jeg og tenkte, formen er god så må benytte det nå :D;)

Vi hadde opprinnelig tradisjon med å pynte treet 23. desember eller kvelden før barna mine dro for å feire jul med sin far. I år må vi bare se hvor lenge vi greier å vente, men målet er altså lillejulaften.
Høres greit ut det :happy:

image.jpg

Litt stusselig tre men :P

Her kommer det opp 23. har skjedd at det har kommet opp 4. søndag i advent også.

Det ble pyntet forrige søndag. ;)

Vi venter til lille julaften, men vi tenker å finne et lite tre eller eine og pynte oppe i loftstua for femåringens skyld siden hun har rommet rett ved siden av. :)

Vi pynter 23, er kun lilla advent før vi bytter ut med det røde den dagen :)

Vi kjøper ekte tre, så syns det er litt tidlig enda. Hiver det ut når det begynner å drysse, så venter til en uke eller to før julaften.

Back
Topp