fått ny laptop

back to basic

Forumet er livet
VIP
Jei... :d no skal ikke meg og gubben drive å krangle om den ene pcen vi har her... :D

sitter med ny laptop i fanget no og driver å installerer canon programvare og messenger..

grattis [;)]

Gratulerer[:D]

ORIGINAL: litjpi

Gratulerer[:D]

åssen pc er det?

Hp- compac husker ikke modellen her og no... men står på papirene som kom med den... ;)

ORIGINAL: turteldue

Hp- compac husker ikke modellen her og no... men står på papirene som kom med den... ;)

Det er en fin pc [:D] har hat en selv, men nå har vi hver vår stasjonære + en laptop jeg bruker i senga [:D]

Har også HP - compac ettellerannet. Kjempe fornøyd!

Gratulerer med en ny "baby". hehe. Kos deg!

takker...

no vet jeg at om noe skjer med meg og jeg havner på sykehuset så har jeg noe å lenne meg på..
då har jeg noe jeg kan få innsikt i verden der ute med... :)

takker...

no vet jeg at om noe skjer med meg og jeg havner på sykehuset så har jeg noe å lenne meg på..

Noen grunn til at du skulle havne på sykehus, kjære?

Men uansett veldig lurt ja. Sikkert ensomt hvis man plutselig skulle befinne seg på sykehus over lengre tid=)

ORIGINAL: Jaybird

takker...

Men uansett veldig lurt ja. Sikkert ensomt hvis man plutselig skulle befinne seg på sykehus over lengre tid=)

jeg er en mester i å trakke over... så at jeg haver på egen avdeling skal jeg ikke se bort i fra...

ORIGINAL: Jaybird

takker...

jeg er en mester i å trakke over... så at jeg haver på egen avdeling skal jeg ikke se bort i fra...

Hoho, Offa! Du får passe på hvor du setter beina[;)]

Back
Topp