Fått ny baby!!!!

Grete71

Forumet er livet
Etter 2 dager med minifom, har vi fått ny baby!!!!! Det er så utrolig deilig!!! Mat hver 3. eller 4.time, i stedet for annen hver. Og så utrolig fornøyd liten krabat! Kan sitte i fanget og kose og kikke seg rundt, uten å sutre! Er nesten helt ubeskrivelig!!!! Endelig er det ikke noe stress med trøsting og luring på hvor lenge han kommer til å sove. Puh! Så nå er jammen alle 3 storfornøyde!
Trallallallalla det er helg!!!! Og jeg er i kjempehumør!!!!! [:D] [:D] [:D]
 
Åhh så deilig det må være.Har en veldig urolig jente jeg og...Vil ha mat annenhver time ofte. Kanksje er det noe jeg kan prøve?
 
Han gråt jo så mye, så da trodde vi han var sulten... Men det var nok heller mageknip, og når han da fikk for mye mat, ble det jo ikke bedre....!!! Gå på apoteket og kjøp minifom, mot luft i magen. Vidundermedisin! [:D] trenger ikke resept.
 
Så moro å høre! Da er det bare å nyte tiden med småen!! [:D]
 
Ja det er visst på tide å bare kose seg litt nå... [:)] må skryte litt av ham også; minifom skal jo gis med skje; det ser ut som om han har fått mat med skje i lang tid allerede! Smokk, der er "medisinen" inne. Kjapp liten krabat! Sukk, det er så deilig.... [:)]
 
ååå så herlig da [:D] da får dere kose dere kjempe masse alle 3 [;)]
 
så bra da.. kos dere masse!![:D]
 
Jeg har også brukt malt, men da hadde han treg mage. Leste en plass at malt kan gi luft i magen, og da blir det jo litt feil å gi det, når minifom skal hjelpe MOT luft i magen?

I går sov han fra 9 om kvelden til halv 2 inatt....!!! Skulle da egentlig hatt mat halv 12, men han våknet ikke... [:D] håper vi klarer å få ham til å gjøre det på natta heller... Han var nok litt trøtt, satt i fanget vårt i 3 timer uten å sutre en eneste gang.
 
Hvor ofte bæsjer bebisen din da? [8D] i går var han skikkelig vanskelig, da fikk han malt, og bæsjet 1 gang. Virket som om det hjalp litt på humøret, ja...
 
Back
Topp