Fått noen svar

Katey

Elsker forumet
Er tilbake fra jobb og har fått snakket med legen til mini.

Han håper vi kommer inn i løpet av neste uke for å ta test for refluks. I tillegg ville han at vi skulle ta en svettetest for å utelukke en mer alvorlig sykdom. Fikk streng beskjed om å ikke google denne sykdommen[&:]

I tillegg så slo dyrkningsprøven ut, så den er sendt inn til sykehus.

Har også fått beskjed om at han må rett inn å måle CRP hvis han får feber igjen, stiger CRP så er det rett på sykehus.

Har holdt maska i hele dag, men nå triller tårene her. Fikk nesten ikke puste når jeg kjørte inn i garasjen her hjemme.

er livredd for at det skal være noe alvorlig som ligger bak all sykdommen hans[:(]

Samtidig så er det bedre å få en diagnose og begynne behandling enn å gå slik å ikke vite.

Ble langt, rotete og klagete dette. Beklager, men godt å få skrevet av seg litt.

nei huff da ikke npe koselig å få en sånn beksjed..,men krysser alt jeg har for at det ikke er noe alvorlig som feiler lillegutten din.

men bra at de undersøker alt og finner ut hvorfor han er så mye syk..

Sender deg en Stor klem og tenker på dere..

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Håper virkelig ikke det er noe alvorlig som feiler lillegutt!! Skal krysse hele meg for dere! Stor klem herfra!! [:)]

Signerer de andre og sender en klem.

Håper virkelig ikke det er noe alvorlig som feiler lillegutt!! Skal krysse hele meg for dere! Stor klem herfra!! [:)]

Håper ikke det er noe alvorlig nei... Sender deg en god klem

Stakkars deg,skjønner du er bekymra.

Sier som de andre,håper virkelig at det ikke er noe alvorlig. *krysserfingrene*

Stor klem [:)]

Tusen takk for lykkeønskninger og klemmer. Trengte det virkelig.

Ser litt lysere på livet i dag. Uansett hva det er, så skal vi kjempe for at lillegutt skal ha det best mulig.
Det skal bli godt å bli ferdige med undersøkelser, så vi kan få noen svar eller eventuelt utelukke noe.

Dere er supre alle sammen!

ORIGINAL: Destiny85

Klem [:)]

ORIGINAL: KineL

Stakkars deg,skjønner du er bekymra.

Sier som de andre,håper virkelig at det ikke er noe alvorlig. *krysserfingrene*

Stor klem [:)]

stor klem fra meg også[:)]

Back
Topp