Fått noen magefølelse ang kjønn ennå? :-)

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Føler dere noe på om det er en liten jente eller gutt som kommer i oktober? <3

Jeg har veldig følese på gutt ;)
Blir spennende å se hva som skjuler seg der inne :)

Jeg har en jente og en gutt fra før. Skulle jo derfor tro at jeg kunne sammenlignet symptomene og sett hva som lignet mest denne gang, men har mye mindre tegn på graviditet nå enn med de to tidligere. Med jenta var jeg tidlig helt sikker på at det var jente, og siden den følelsen var fraværende på nr to ble jeg sikker på at det var en gutt. Nå har jeg ingen følelse. Tror derfor det er gutt igjen.

Ikke noe magefølelse, men håper på ei jente så jeg da har en av hver :)

Jeg har en av hver fra før, og dette svangerskapet er ikke likt noen av de andre... Men jeg tror det blir en jente :) (skal sies at jeg har trodd det begge de ti andre gangene også, og bommet jo da på den ene hehe)

Har en liten følelse på gutt, så blir spennende :)

Har en veldig magefølelse på at det blir jente! Så blir spennende å se :)

Magefølelse på jente:)

Har gutt fra før. Da var jeg ekstremt kvalm fra uke 6 - 12. Denne gangen var jeg kvalm/oppkast 3 uker FØR jeg testet positivt, så håper/krysser fingerene for jente :angel1

Magefølelsen min sier jente - men den veldig troverdige kinesiske kalkulatoren sier gutt ;-)

Sett på forskjellige fødselskart, som sier både gutt og jente. Selv har jeg ingen magefølelse. Dette er førstemann hos meg, så hva d blir har ingenting å si.

Sist sa magefølelsen min at det blei jente helt til ul viste gutt, da fikk jeg guttefølelse :P
Denne gangen er jeg helt bombe sikker på at det er en gutt til :)
Håper jo litt på jente siden vi har en gutt, hadde vært kos med en av hver :)
Men tviler på det, for magefølelsen min er så sterk på gutt :) Det sier også alle disse testene jeg har tatt :P

magefølelsen sier jente, men hadde vært gøy med en gutt siden vi har ei jente fra før :)

Ingen magefølelse, men brystene var ømme med nummer en og ikke nummer to. Nummer en ble gutt, nummer to ble jente..Nå er brystene også veldig ømme.

Back
Topp