Fått noen MÅ ha mat ennå?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her har jeg begynt og MÅ spise rosenkålRosenkål lissom Aner ikke hvorfor? Også MÅ jeg ha lakris, helst salt/sterk lakris... Når jeg var gravid med nr 1 måtte jeg ha røde jordbær lisser, med nr 2 måtte jeg ha søtt smågodt og isbiter, masse isbiter.

Lakris og den MÅ være salt.<3>

Nei, har ikke fått noe enda,
men jeg hadde ikke noe "må ha" med førstemann heller. 

*09-12* skrev:
Lakris og den MÅ være salt.<3>

Haha, heeelt enig^^

Camilla-arriane skrev:

Åååh, misunner degSkulle ønske jeg ikke MÅTTE ha noe, men det har jeg måtte hvert eneste svangerskap!

Esperanza skrev:
Med begge barna har jeg bare måttet ha BigMac faktisk! Allerede i forrige uke, før jeg tenkte tanken på å være gravid måtte vi kjøre inn og kjøpe en.. Allerede da tenkte samboeren min på at jeg måtte være gravid

Hahaha, så morsomtemoticon Bigmac, faktisk

Esperanza skrev:

mammatil2prinsesser skrev:

Esperanza skrev:
Med begge barna har jeg bare måttet ha BigMac faktisk! Allerede i forrige uke, før jeg tenkte tanken på å være gravid måtte vi kjøre inn og kjøpe en.. Allerede da tenkte samboeren min på at jeg måtte være gravid

Hahaha, så morsomtemoticon Bigmac, faktisk

Jepp.. Men med begge svangerskapene jeg har gått gjennom sa har jeg kastet opp nesten hele tiden, så da var all mat lov ;-) Denne gangen er jeg ikke litt kvalm en gang, nesten skremmende, så da spørs det hvor lurt det er å proppe i seg big mac ;-P

Uff, Kjenner så altfor godt til det mes spying... Spøy støtt til uke 17-18 i de forrige svangerskapene mineemoticon Ikke noe jeg savner for og si det sånn. Og kunne ikke bevege på meg så spøy jeg.. Måtte bare prøve og ligge helt stille. Krysser fingre for at vi slipper det begge 2 denne gang!Jeg har bare vært litt uvel, eller sulten på morran. Tar en kjeks, så går det overHåper du kan fortsett med kvalmefri Bigmac spisingemoticon

Ikke enda, men med første mann MÅTTE jeg ha sånn sitron flaske med meg over alt (sånn noen bruker oppi teen sin)

Hatt dilla på skolebrød og risengrynsgrøt begge de tidligere gangene, ikke det sunneste kostholdet altså. :P Ingen diller så langt, satser på at jeg skal klare meg velberget igjennom og IKKE legge på meg like mye som sist.. Sukk :(

Camilla-arriane skrev:

Samme her.. eller forresten, jeg var spesielt glad i øl (alkoholfritt selvfølgelig) med førstemann.

Heldigvis ikke enda!! Men sist gang var jeg helt avhengig av isbiter og vann.. Ble sur på sambo fordi han ikke ville kjøpe isbitmaskin til meg.. Gikk sikkert 3 brett med isbiter bare på formiddagen

Har ikke fått noen enda.. Men med førstemann hadde jeg en periode hvor jeg hadde dilla på blodappelsin, senere ble det juice med isbiter i :)

Ikke enda ;)

Men i det forje svangerskapet spiste jeg surt godteri (det liker jeg ikke egentlig) og masse masse frukt

Ikke noe enda hvertfall, men forje gang måtte jeg ha minigulrøtter :-p det var redningen min ;-)

Mammz87 skrev:
Heldigvis ikke enda!! Men sist gang var jeg helt avhengig av isbiter og vann.. Ble sur på sambo fordi han ikke ville kjøpe isbitmaskin til meg.. Gikk sikkert 3 brett med isbiter bare på formiddagen

Samma her. Knaska isbiter til alle døgnets tider.. Jeg hadde alltid fullt opp med isbitposer( kaos om ikke det var i hus) Og sendte gubben på mac`ern for og hente flere glass med isbiter til meg

Utrolig gøy og lese alt det de forskjellige MÅ ha

Back
Topp