Fått noen diller allerede? :)

VårAndreLykke

Betatt av forumet
Er det noe du bare MÅ ha? =) Dette er vel noe som gjerne kommer litt lenger ut i svangerskapet, men hender at det sniker seg inn tidlig!
Her er det fremdeles lite som minner om at jeg er gravid, men med forrige mann så hadde jeg skikelig dilla på å tygge isbiter, og jeg eeeelsket lukten i kjellere, hehehe! =)

ingen spesielle diller her enda nei:/
Er heller omvendt, har ikke lyst på ting som jeg elsket før:P

Ingen diller så langt iallefall, nå har jeg avsmak for det meste Husker ikke når det kom sist, men da måtte jeg ha cheese doodles og kjøttsuppe. Og rundt juletider spiste jeg på kilosvis med mandariner ...

Må lukte nyfarget hår... mmmmmmmm.... 

men mat er det ikke mye diller. følte meg heldig men nå blir jeg kvalm av det meste og blir skikkelig bil syk noe jeg aldri har hvert før

I forrige svangerskap hadde jeg dilla på Mozell. Nå har jeg ingen diller foreløpig. Bare ekstra sugen på noe godt på kvelden... Men det har jeg jo ellers også, haha!! :)

Ingen diller her i gården.. Hadde egentlig ingenting sist heller... Heller andre vegen, har ikkje lyst på noko...

Så langt... TOMATER! Tomatjuice! Jeg får ikke nok. Og Biola! :-D
Første gang gikk det mye i grønne epler og melk. Andre gang var det appelsinjuice og junkfood, sjokolade og Munkholm. :-D

Ingen diller og kan heller ikke huske å ha hatt det i de andre svangerskapene heller. Jeg ha diller i perioder, gravid eller ei. Så at jeg spiser mye av noe en periode tror jeg ikke ha sammenheng med graviditet, for min del :)

Må ha farris i hus, og har fått smaken på supper med mye smak, f.eks koriander, ingefær, hvitløk og chili! I forrige sv.skap gikk det i kalde appelsiner rundt jul og biola (sambo hadde til og med biola med seg til meg når vi reiste på sykehuset for å føde:P )

nei, men det kommer sikkert...:) Sist var s´det laks som var tingen... og lakris! :)

Har plutselig begynt å like makrell i tomat... er til vanlig æsjæsj. Kjenner jeg tenker æsj om det fortsatt, men må nok ha det i morra. *grøss*

Tomater!!

I natt drømte jeg om sylteagurk, våknet og hadde kjempelyst på.
Merkelig, for det er noe av det ekleste jeg vet...

Jeg har fryktelig lyst på makrell i tomat med majones.Er vel det eneste jeg takler av pålegg om dagen.Så drømme rjeg om salami da *sukk* . Sist gang hadde jeg dilla på cæsar salat,eller det var heller den dressingen.Og blåbær muffins,de svære du får kjøpt på bensinstasjoner osv. Kunne lett finne på å gå midt på natta for å få tak i en sånn hvis sambo ikke var hjemme :P

Back
Topp