Fått mindre melk etter jeg begynte å trene

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Noen som har tips på hva jeg kan gjøre for å få opp produksjonen igjen? Spiser helt vanlig og har alltid noe å drikke med meg, men bør kanskje drikke meeer. Skal da gå an å trene mens man ammer. Tror kanskje det har litt med at jeg har vært syk og da.

Hører flere som har startet å trene har samme problem. Tror rett og slett man må få i seg flere karbohydrater.

Her blir det også mindre melk med mer trening[&:]
Synes ikke det er noe spes som hjelper heller. Må ta det mer med ro med trening og passe på å få nok hvile ellers i løpet av dagen. Og selvsagt spise og drikke nok.

ORIGINAL: Moradi

Noen som har tips på hva jeg kan gjøre for å få opp produksjonen igjen? Spiser helt vanlig og har alltid noe å drikke med meg, men bør kanskje drikke meeer. Skal da gå an å trene mens man ammer. Tror kanskje det har litt med at jeg har vært syk og da.

Jeg også trener shreden og spiser normalt, spiser unormalt mye i helgene da[:D] å har ikke merket noe til mindre melk. Jeg drikker sikkert 3 liter vann til dagen

ORIGINAL: mammen te elise

ORIGINAL: Moradi

Jeg også trener shreden og spiser normalt, spiser unormalt mye i helgene da[:D] å har ikke merket noe til mindre melk. Jeg drikker sikkert 3 liter vann til dagen

Jeg spiser også unormalt mye i helgene for da er det lov [8D] Får prøve å drikke eeenda mer enn hva jeg gjør. Vet ikke hvor mye det er til dagen [8|]

Har ikke merket noe forskjell selv..så tips har jeg ikke..[:)]
Men en ting er ganske viktig,restutisjon på 48t..Da får kroppen tid og hvile til å hente seg inn til neste økt[:)]

Jeg trener ganske mye(gjort det siden mini var 1 mnd), og merker at det er mindre melk ja...
Har mer om morgenen, så da spiser han bare av en pupp. Da pleier jeg å pumpe den andre
så jeg har ekstra å gi han om kvelden. Har begynt med amme-te, men vet ikke enda om det
har noe effekt[8|] Drikker MYE vann og føler jeg spiser nok mat...

Back
Topp