Fått meg silikon pupper

Glapia18

Betatt av forumet
herrefred som disse boobsa har vokst!!

Gått opp to bh str.... hva er det som fylles i de allerede nå?

Jeg føler mine er mindre [emoji23] Men så sinnsykt vonde og ømme er de...

Når jeg tar bh'en av meg om kvelden står puppene rett ut [emoji23][emoji23] De står nesten i spenn!! De pleier ikke henge til vanlig altså, men nå føler jeg at jeg snart har motbevist alt som heter tyngdekraft [emoji12]

Mine er bare helt like [emoji854] Kanskje litt mer fyldige. Har ikke vært ømme eller såre eller noe fra start..

Vondt i puppene i flere uker, helt forferdelig! Forresten, det er melkekjertlene som vokser og gjør dem større ;)

De har blitt gode å fyldige[emoji23] nyter det nå fordi etter denne ungen så har de vært gjennom 6 år med amming og da er de nok fine og tomme etterpå [emoji40]

Har ganske små pupper til vanlig, og selv om jeg foreløpig ikke har gått opp i bh-størrelse må si jeg ser stor forskjell:wideyed:
Er ikke så veldig ømme, men større og mer "spenstige", og brystvortene er hard og litt ømme hvis jeg berører dem.

De har nok ikke vokst noe men fy føre så såre og ømme dem er og fastere er dem også[emoji85]

Litt større, men bare sånn at det tyter litt utav enkelte BHer. De fleste passer fortsatt :) Men har vært veldig øm i både bryst og vorte siden 3-4 dager før forventet mens. Er 9+1 i dag og våkner ofte når jeg snur meg om natta, for det gjør vondt [emoji85]

Back
Topp