Fått meg ny ul :O

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Ringte istad for å høre om jeg kunne få en ny ultralyd. Var sist 14 februar, da legen min mente jeg var i uke 9, men hun kom frem til at jeg var 6+5 etter ultralyden. Har hele tiden gått med en ekkel følelse, hva om jeg var i uke 9, men alt stoppet opp i uke 6. Jeg klarer ikke kvitte meg med følelsen, spess siden jeg er i den situasjonen jeg er i...

Hun ønsket meg velkommen for en ny titt til tirsdag kl 18. Kjenner jeg gleder meg, men guri som jeg gruer meg også. Jeg vil jo at det skal være noe der. Disse følelsene er til å bli gal av altså :P

Så flott at du kom får komme inn til ny sjekk, spennende :)
Helt enig det er forferdelig å gå å ikke vite, eller være så usikker..

Så bra du får kommet inn for en ny sjekk!! Er helt forferdelig å gå slik å lure :( Ønsker deg lykke til :)

Jeg klarer jo ikke glede meg skikkelig, i frykt for at det hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Skal bli godt å få et skikkelig svar.

Så bra at du fikk time, så du slipper å gå og uroe deg :-) lykke til!

Ikke noe særlig følelse å sitte med:( men blir godt å endelig få vite, jeg har funne ut at ul slettes ikke trenger å være mer korrekt enn det man har regnet seg fram til selv:) lykke til:)

Så bra du får ny ul! Mye bedre å finne ut av det tidlig så kan du heller slappe av og nyte tiden videre etter i morgen :)

Så bra du får en ny sjekk! Håper alt er som det skal være, krysser fingrene :)

Hvordan gikk det?

Back
Topp