Fått meg ny hobby

Cathrine76

Forumet er livet
Har begynt å hekle, og det er veldig kjekt[:D] Eg fant ut forrige fredag at eg skulle lære meg å hekle, så eg kjøpte tråd og heklenål og satte igang[:)] Her er noen av resultatene[:)]

flenk du e [;)]
ei flott lua og nån nydelie sokker/sko

har du akkurat lært det?  =O
ser ut som du har heklet i flere år spør du meg[;)] det var kjempe fint [;)][:D]

skulle lært meg dte jeg å, da mamma døde tok jeg med meg flere kilo med hekle garn å strikke garn[:)] det bare ligger i boden, men dte er så mye så jeg må snart få rompa i gir[8D]

du var utrolig flink altså jeg er imponert

ORIGINAL: Blue_Angel

ser ut som du har heklet i flere år spør du meg[;)] det var kjempe fint [;)][:D]

skulle lært meg dte jeg å, da mamma døde tok jeg med meg flere kilo med hekle garn å strikke garn[:)] det bare ligger i boden, men dte er så mye så jeg må snart få rompa i gir[8D]

Tusen takk [:)] eg lærte det igjennom filmer på youtube[8D] du får hoppe i det du og[:D]

Du er virkelig et naturtalent [:D]
Ble kjempe fine

ORIGINAL: Cathrine76

ORIGINAL: Blue_Angel

Tusen takk [:)] eg lærte det igjennom filmer på youtube[8D] du får hoppe i det du og[:D]

skal jammen inn på you tube med en gang [:D][:D][:D]

så flink du er!![:D]

Jeg har kjøpt inn så jeg skal prøve meg på hekling jeg også, men vet ikke når jeg får startet![8D]

Wow!! Du har virkelig talent!! Kjempefine ting du har heklet. [:D][:D]

Har så lyst til å lære meg å hekle jeg også. Har kikket litt på noen vidoer, men tror nok jeg kommer til å bruke laaaang tid på å lære noe sånt. Angrer på at jeg ikke lærte mer av mormor før hun døde. Hun var en racer på hekling. [:)]

Back
Topp