Fått meg ny "bestevenn"..

Minni

Forelsket i forumet
DOSKÅLA!

Ja da var spyinga igang. Fysj og fysj.. :/ 
Krysser fingrene for at det blir som sist svangerkskap, kasta opp en gang om morgenen, også er jeg bra resten av dagen. Håååååper det ikke blir verre enn det!

da er vi flere..... jeg som trodde jeg skulle holde meg unna den denne gangen... men neida, min trofaste venn gjennom hele forrige svangerskap har ønsket sitt vennskap gjenopptatt... :P

fy flate er det ikke fælt?! Jeg tror at jeg skal dø hver gang jeg kaster opp, og nå er det på det verste.. Har flere møter med porselenet daglig, og vi kommer rett og slett ikke overens. Jeg gleder meg til dette er over og jeg kan begynne å leve igjen.. Måtte bli hjemme fra jobb i dag, og det er rett og slett ikke meg.. Tre dager å jobbe til neste uke, også er det heldigvis tre uker med ferie! Da må formen være bedre!

min bestevenn i dag er bøtto :s har klart meg fram te i dag mmed å berre vera kvalm, håpte i da lengsta at eg skulle sleppa å kasta opp, men nei da... :S håper da ikkje blir nåke dagligt :S blærk.

Føler med dere! Håper kvalme og oppkast gir seg snart :)

Oppkast er seriøst det verste som fins! Jeg går nærmeste hele vinterhalvåret og er livredd for at omgangssyken kommer i hus også. 
Blæh!

Back
Topp