fått meg jobb!!

Frøbel

Glad i forumet
Jippi!! [:D][:D]

Har sett så mørkt ut, og jeg er så lei av å sitte i tlf og ringe rundt, og be om jobb! Endelig gav det resultater!

I dag har jeg faktisk vært vikar på en skole, og mens jeg var der fikk jeg tlf fra en annen skole (som jeg har jobbet på før), om jeg ville ha et vikariat frem til jul eller lengre! [:D] Deilig! Nå blir det penger i kassa, og huslån på oss.

Kontaklærer på 4. trinn sammen med to andre damer. Gleder meg! Må bare gi beskjed til den andre skolen om at jeg ikke lenger kan stå som vikar.
Blir min første jobb som ordentli lærer. Og det blir en fin lønn i forhold til det jeg hadde før! Da er permisjonen min reddet!

Gratulerer så mye, dette var gode nyheter.

Lykke til i ny jobb[:)]

*

takk skal dere ha!! Er kjempeglad!! Gleder meg til å treffe elevene i morgen, men det blir rart å ikke ha formiddagene fri etter 4 mnd med "sommerferie" [:D]

Erling er litt lei seg i barnehagen for tiden, så håper pappan har mulighet til å ha han hjemme litt av og til. Nå har jeg MYE å sette meg inn i, med norsk-ansvaret for 40 elever [:D]

SÅ BRA!! Gratulerer så mye! Nå ordner det seg, alt sammen! [:)]

ORIGINAL: twinanne

Gratulerer så mye, dette var gode nyheter.

Lykke til i ny jobb[:)]

Gratulerer!!! Utrolig deilig å få noe litt mere fast, slitsomt å hoppe rundt som vikar på kort varsel... Sikkert spesielt godt siden du er gravid og[:D] Lykke til i jobben da!

Gratulerer så masse!! - ordner seg for snille piker[:D][:D]

Back
Topp