Fått med dere 'trollinga'?

Trudee

Glad i forumet
Hehe.. Endelig er hun avslørt igjen! Det O'store trollet som alltid drar den altfor langt er endelig busta IGJEN! :) Lurer på hvor lang tid der tar før hun ordner seg en ny bruker :p Skjønner ikke hva folk tenker på jeg asså..

Syns det var noe merkelig med en gang jeg så avataren hennes...

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Hun har skrevet mye om forskjellige komplikasjoner i svangerskap osv. Men skriver på en måte sånn at de fleste syns det skurrer litt. Hun har tidliger med annen bruker meldt seg inn i gruppen 'vi som har mistet'. Og LATT som om hun har mistet et barn og mye annet forferdelig! Syns det er så kvalmt at noen kan gjøre sånn, og håper hun virkelig ikke kan forsette sånn. Hun var her da jg var på nov 10 også, hun har holdt på i noen år!

Har ikke fått me meg... hvor holder hun til nå? Vet du personli hvem det er? Siden du sier hun har vært andre steder og(på vi som mistet)... om folk skriver triste ting syns jeg jo synd i dem-tenker aldri at det kan være troll :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hun har hengt mye på generelt, og det at hun har vært på andre forum er det bare andre brukere som har bekreftet. Utrolig synd, mange som kan bli såra..

November13

Har nå fått me meg hvem det er... er jo ei jeg har synst synd på(ikke pratet me da bare fulgt me) å må si jeg syns det er virkeli dårli gjort å drive på sånn!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke fått med meg noe av dette jeg. H

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp