Fått mage?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Synes liksom magen er kommet litt frem de siste dagene.. Er hard og hoven helt nederst på magen.. Ikke sånn at adre kan se det.. Men jeg kjenner det på buksene og kjenner også en liten kul når jeg ligger på ryggen :) Er det virkelig mulig? Hadde liksom ikke tenkt å få mage før jeg var 15 uker på vei o_O hehe
Noen andre som har det sånn?

Ingen mage enda. Men er egentlig fornøyd med tid, blir så enorm at f kan bare vente på steg. Er 10+ 3

Det har vært litt til "overs" etter sist svangerskap, men nå holder jeg den ikke inne mer, så blir en liten kul. Men den er helt bløt, så er nok bare luft!! ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Måtte hive inn håndkleet idag å tok på meg mammabukse... sååå deilig..

Eg har faktisk fått en liten kul nederst i magen og har gått over til mamma bukse, da de andre buksene er blitt liten og får de ikke igjen. Men desverre gått opp 4, 5 kg allerede, og alt har lagt seg på midje og mage, så er nok derfor buksa ikke passer mer. Kjenner det er hardt ofte om kvelden også.

Jeg har hatt mage i flere år ;)

Merker så vidt at noen av buksene begynner å bli ubehagelige, men kan nok bruke dem en stund til. Føler at folk begynner å kikke på magen, for jeg klarer liksom ikke å holde inne magen hele dagen lenger, og da ser jeg definitivt gravid ut.

Føler selv det er blitt en pitte så liten mage der... Men tror det er bare noe jeg ser og føler.. Tror ikke det er noe andre ser :p ;)

Kan se ut som en babymage, men tror mesteparten er flesk!!.. Men sist gikk jeg rundt lenge og trodde jeg ikke hadde babymage, men det hadde jeg...

Jeg har virkelig fått mage, helt sprøtt., men nå legger jeg på meg kun på magen også, så kan ha noe med det å gjøre., jeg har også gått opp fra 57kg til 61 på bare de ukene her.., deeet er litt mye..

Jeg også er overrasket over meg selv denne gangen. Har fått mage og ikke bare det men også den brun linje er veldig synlig. :rolleyes:

Jeg føler at jeg har stoor mage, og føler at "alle" stirrer. Godt synlig :P er 11 uker. Og navlen peker ut som bare det, og har gjort det ganske lenge! Men ingenting av magen er vel baby, bare ting som har flyttet seg opp :)

Back
Topp