Fått litt modningsakupunktur i dag

Spiremor82

Forelsket i forumet
Forrige uke gikk litt av slimproppen og litt blod etterpå, så har gått med mensmurring både forran og bak siden da (som aldri gir seg). Tapper meg virkelig for krefter. Snakket med jordmor og legen min i går, men dei fikk forbud fra føden om å strippe meg ennå. Så i dag fikk e modningsakupunktur hos jordmora mi. Merker allerede at d har hjulpet litt.
Ved forrige svangerskap fikk e å modningsakupunktur, å da fødte e innen to dager etterpå. Så vi får se hvordan d går denne gangen. Men visst e ikke har født innen mandag, skal e tilbake til jordmor å få ennå mere akupunktur, så mange nåler dei nesten tør å sette fikk e beskjed om i dag.
Her vil vi bli ferdige snart [:D]
Alt er ferdig til lillebror skal komme, sykehusbaggen står klar i bilen, og så smått pakket en liten bag til storebroren visst han må på utlån ei natt eller to. Så her går vi bare å venter på at fødselen skal komme skikkelig i gang og vi få møte lillebror. Utålmodige og slitne, jo d er oss for tiden.

Spennende og se om det går like fort denne gangen da[:D]

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Ohh, spennende. [:)]

Lykke til, håper akupunkturen virker godt da!! Lurt å pakke bag til storebror, jeg har ikke tenkt tanken engang, men klart han må være like klar som jeg til å sove en annen plass plutselig!![:)]

Back
Topp