Fått kvalmen tilbake?

Uff da, kjipt!

Rastløse bein og veldig slapp her, ja, men heldigvis ikke kvalm. Sett bort fra sånn det føles med halsbrann.
 
Ja, synes det har vært litt rart, men er faktisk blitt kvalm igjen selv! Også henger jeg meg også på den med slappheten! Har vært såååå god form et par mnd nå, men nå er jeg så ekstremt daff!! :/
 
Har hatt noen dager med skikkelig kvalme ja. Men ikle hver dag og det er veldig random.
 
Jepp, jeg og :-/
 
Kvalme som kommer tilbake etter å ha vært borte, bør sjekkes.

Magnesium i maxdoser kan hjelpe mot rastløse ben.
(Det er ikke farlig å ta, overskuddet skilles ut gjennom avføringen.)
 
Mye hodepine og føler smerte opp under ribbeina. Kommer nok av at baby sitter med hodet opp.
 
Kvalmen er tilbake, ja:( og mye annet som kan sytes over... Men det er vel normalt, snaaart ferdig! Kan være ekstra kvalme fordi jeg måtte begynne på jerntabletter, gruer meg til timene etter at den et fortært:/
 
Ikke direkte kvalm, men blir fort uvel om jeg ikke spiser og har dårlig matlyst:/ får i meg masse næring altså.
 
Jepp, kvalmen er tilbake her og. 35+3 og får ikke sove om natta pga kvalmen + halsbrann er så intens. Våknet i går natt av at det alt var på tur opp. Rakk akkurat å komme meg til vasken på badet, for så å flytte meg til toalettet underveis... Ringte føden for å høre om hun visste hva som var årsaken til så akutt oppkast, når jeg i tillegg svettet som en gris og hadde puls på 105 (20-30min etter oppkast). Hun ville ikke ta meg inn til sjekk tilfelle omgangssyke, men kjenner da stor forskjell på omgangsyke og denne type akutt kvalme. Menmen :) Får se hva legen sier på mandag når jeg skal på kontroll :)
 
Har hatt litt kvalmetokter de siste dagene, særlig idag, med masse mensmurringer og ekstrem slapphet og luftsmerter som fikk meg til å begynne å lure på om det var riene som hadde begynt! (Er førstegangs og jeg har null peiling på hvordan det kjennes ut :p )
 
Back
Topp