Fått KS Dato<3

LinnChristine

Glad i forumet
Er noen uker siden, men fikk datoen 23 juli, 3 uker før termin som er 12 August <3
Grunnen til at jeg blir tatt så lenge før er fordi jeg fødte sistemann etter 2 tidligere KS i uke 36 på normalt vis.

Så blir spennende om lillejenta som får navnet Malin Adelina klarer å holde seg inne til den 23 Juli, eller om ho kommer før <3
 
Så kjekt å ha en dato! Kan jeg spørre hvorfor du fødte vaginalt sist etter to tidligere keisersnitt? Trodde ikke de gav en lov til det....
 
kjek med dato ja. Jeg blir tatt enten den 6 eller 7 med ks. har termin 18 aug.
 


Jubelong skrev:
Så kjekt å ha en dato! Kan jeg spørre hvorfor du fødte vaginalt sist etter to tidligere keisersnitt? Trodde ikke de gav en lov til det....

Fordi jeg hadde kjempet så for d, med oppsyn vel og merke, en evig kamp, men fikk d igjennom til slutt.
men så satt de meg opp på KS den 1 Juni, men ville ikke høre etter når jeg gav beskjed om at jeg hadde rier fredag 28 Mai, så da ble d fødsel på meg, for de ville være sikre på at fødselen ikke stoppet opp før de evt tok KS.
Altså, de mente jeg skulle vente til 4 cm åpning med masse rier, SÅ ta KS, å da ba jeg dem reise dit peppern gror og fødte normalt, uten problemer :)


 
Så deilig å få en dato å vite at det skjer denne dagen:) Er jo ikke så veldig lenge til det da:) Tiden flyr jo avgårde den:)
 
Gratulerer snuppa! får krysse fingrene for at ho holder seg inne til da! :D
 
Så bra at du stod på ditt og at det gikk fint!! Jeg skal ha keisersnitt nr tre denne gangen og venter på dato. Nå har jeg stor sannsynlighet for premature rier denne gangen så tenker datoen jeg får etter hvert antakelig ikke blir fødselsdatoen. Men hyggelig å kunne ha en dato å forholde seg til:-)
 
Spennende! Men kan jeg spørre hvorfor du skal ha KS når du skriver at den vaginale fødselen gikk så bra sist?
 
Back
Topp