fått kaffemaskun:)

tosmågull*

Glad i forumet
nespresso citz & milk... kjempefin!

men jeg lurer på om jeg skal legge litt ekstra penger i det og kjøpe en helautomatisk i stedet.. der melkesteameren er integrert mao..

skal jeg ,eller skal jeg ikke?

gleder meg til å bruke den[:D]

Grattis! [:D]

Grattis med en fantastisk kaffimaskin[:D] grunnen for at jeg selv ikke tok helautomatisk er fordi det er mer vaskejobb ut av det.... orker ikke sur melk i ledninger og lignende[:'(] da er det lettere med en boks som man kan håndvaske bare[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Grattis med en fantastisk kaffimaskin[:D] grunnen for at jeg selv ikke tok helautomatisk er fordi det er mer vaskejobb ut av det.... orker ikke sur melk i ledninger og lignende[:'(] da er det lettere med en boks som man kan håndvaske bare[:)]

takk:) er det mer arbeid ja.. hmm.. jeg skal studere den litt til da..... gleder meg til å prøve...

jeg har jo så innmari dårlig tid om morgenen, så nå rekker jeg jo og ta både en og to kopper kaffe før jeg drar på jobb... [:D]

slik har vi også. fornøyd med at det er lett å holde rent[:)]

ORIGINAL: TauZa

slik har vi også. fornøyd med at det er lett å holde rent[:)]

Side:   [1]
Alle Forum >> [Termin- og barselklubber] >> 2008 >> August 2008 >> fått kaffemaskun:) Side: [1]
¨

hvilken merke/type har dere?[:)]

akkuratden du har fått bpde jeg og tjukka.

Back
Topp